2021年11月19日星期五

涼拌凍日本豆腐 + 煙鴨胸炒菜心苗 + 自家制麵包 ( 19-NOV-2021 )





( 19-NOV-2021  FRI )

尋晚又起身去咗 2 次廁所   好在好快瞓得番咋 ~

今朝起身嗰下覺得凍   但出去徑步就覺得溫暖潮濕   最鬼驚呢啲天氣   不過下星期二又好似得十幾度   真係要小心身體唔好冷親 ~

瞓得好林咁噃


早餐又係食奶醬多   估唔到仲未食厭   哈哈 ~


Lunch Time 出去行陣再買菜   之後去 7-11 買埋 Lunch 就番菇場喇 ~


8 卦依家睇 "黑道律師文森佐"   話宋仲基好型   我話有好嘢一定介紹你睇啦   哈哈 ~

仍然忙呀   所以好快放工 ~

放工即番屋企   放低所有嘢就要預備晚餐 lu ~

家組買比我嘅日本豆腐   佢就整麻醬豆腐   咁都好正㗎


等埋里奧大人番嚟就煮豚肉拉麵   咁樣就可以熱辣辣食喇   哈哈 ~   

是日懶餐 - 涼拌凍日本豆腐 + 煙鴨胸炒菜心苗 + 自家制麵包

涼拌凍日本豆腐 - 加皮蛋同豬肉鬆   最後再加醬汁   里奧大人都話好好味呀   本身要醬油膏   但搵咗幾間都無   以前屋企實有   不過上次特登唔買   點知就要用   不過我用炒麵醬仲好   反正都係甜甜哋之嘛 ~

煙鴨胸炒菜心苗 - 焗鴨胸 + 淥菜   之後再炒兩炒就搞掂   我唔會就咁直接炒菜   因為要比較耐呢 ~

自家制麵包 - 今晚食唔哂呀   要留番星期日先食 ~

洗埋碗就抖陣   差唔多 8 點就同里奧大人一齊去徑步 ~

今晚要染髮   呢排白頭髮非常多   今日 8 卦都話我好多白頭髮呀   平時離遠睇唔覺   唉 ~

食埋生果再睇陣 Youtube   11 點都要瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言