2021年12月1日星期三

日式咖哩豬扒 + 日式炒麵 + 菜心苗 ( 1-DEC-2021 )





( 1-DEC-2021  WED )

又一覺瞓天光喇   感恩感恩 ~

早餐食粟米吞拿魚包   去到大家樂大排長龍   所以都去茶記買咖啡算喇   但原來加到 $16 一杯   咁真係食多士餐仲抵   不過買咗個包又唔想晏晝食囉   一杯咖啡價錢可以買兩個包   今朝有啲心痛呀   哈哈哈哈 ~


今朝勁忙呀   真係 11 點 45 分先停到手 ~

12 月喇   眨下眼就過完 2021 年了


Lunch Time 一定要去一田掃貨   因為家姐鍾意食嘅 Jagabee 做特價呀 ~

買嘢真係好開心   仲要係買特價嘢   哈哈


   買完都 12 點 15 分喇  要即去買炒麵番菇場喇 ~


阿齋見我又買咗一大袋嘢   即刻睇我買啲咩 ?!   之後佢都忍唔住即刻去一田買   哈哈 ~

仍然忙呀   但放工都即走   今日里奧大人 5 點半左右放咗工   我要快啲番屋企煮飯 ~

今晚 6 點幾先開餐   算係快喇 ~

是日懶餐 - 日式咖哩豬扒 + 日式炒麵 + 菜心苗

日式咖哩豬扒 - 第一次用包裝咖哩汁   估唔到又幾香咖哩味喎   不過話中辛   但一啲都唔覺辣   不過都好味   哈哈 ~

日式炒麵 - 其實煮呢個炒麵勁簡單   煮完撈味粉就搞掂 ~

菜心苗 - 今晚點都要食喇   好多時買完又唔即時食   其實唔應該買住   哈哈 ~

里奧大人話好攰   所以唔徑步   咁我自己快快趣出去徑步喇 ~

番到屋企就開機洗衫   之後沖涼   我搽哂 Cream 諗住睇電視   點知家姐打嚟話比豬肉乾比我   想我襯新鮮食   同埋唔駛番學拎咁多嘢 ~

最邪係頭先徑步   行咗只係 2 千幾步   平時我起碼 3 千步嘛   但覺得好攰所以番屋企   依家行來行去都行咗成千步   實在太好了 ~

番到屋企又要再沖身沖頭   始終落咗街嘛 ~

今次買得唔係好多   同埋餅乾零食係買埋比家姐 & 里奧大人同事
12 條梭坤敬泰式扎肉 & 2 包 Johnsonville 辣肉腸
6 包 KETTLE 薯片 & 9 包 卡樂 B 宅卡B 原味紫薯條
12 盒森永碎朱古力曲奇餅 & 2 包樂雷神迷你朱古力 
1 罐新東陽豬肉鬆 & 2 包九龍城寨白魚蛋


家姐話花生糖買咗 $482   豬肉乾買咗 $535   其實依家呢啲零食真係好貴   以前家姐住元朗嘅時候都唔係平   但上咗電視之後就直頭係貴囉

純黑芝麻軟糖 / 開心果脆糖 / 腰果合桃軟糖   仲有盒唔知咩   因為家姐買比我㗎


辣味豬肉乾 & 牛肉乾 / 蜜汁豬肉乾 / 軟齋雞粒


咁我再上屋企拎扎肉比家姐   之後佢又話比個岩鹽包比里奧大人


今晚 10 點 45 分瞓覺   好鬼凍呀   所以好快眼瞓 ~ 

沒有留言:

發佈留言