2021年12月18日星期六

素春卷拚腐皮卷 & 素餃子拚齋滷味 (外賣) ( 18-DEC-2021 )





( 18-DEC-2021  SAT )

尋晚係咁發夢   臨起身前都仲發緊   所以好似無瞓過呀   哈哈 ~

我喺夢境係走嚟走去   唔知係咪咁   今朝好餓呀 ~

早餐食丁米餐   辣辣哋好味呀 ~


菇場唔忙啦   但無啦啦勁眼瞓   初初以為尋晚瞓得唔好   但諗諗下頭先食早餐都好精神   可能我飲咗啲味精湯呀   因為係突然間勁眼瞓咁囉 ~

好在同阿花 Whatsapp 傾偈   又睇下靚相   無咁眼瞓   哈哈 ~

咁我去影印   船頭話原來我有番工   最搞笑佢哋要做 Chop  佢同阿花講話星期一先問我做唔做 Chop   但船頭係坐喺阿花隔離咋喎   咁都睇唔到我 ?!

今朝溫總又以為我今日 Off   因為佢早番過我   做咩今日個個都睇我唔到咁嘅   哈哈 ~

放工去一田買齋   之後去埋譚仔買外賣就番屋企喇 ~


食完就執衫   又捐咗一袋衫   實在太爽   希望下年唔好再買衫啦 ~

執完就熨衫   之後里奧大人就熨佢啲衫   因為我唔鍾意熨裇衫西褲 ~

做埋小清潔就休息   聽日可以主力溫書了 ~

今晚 6 點半左右都可以開餐   我都好耐無星期六喺屋企煮嘢喇   哈哈 ~

是日懶餐 - 素春卷拚腐皮卷 & 素餃子拚齋滷味

素春卷拚腐皮卷 - 我唔係咁鍾意食有芋頭嘅春卷   唔知點解 ~

素餃子拚齋滷味 - 素餃子真係勁好味   可能多餡   口感勁正 ~

洗埋碗就同里奧大人徑步   依家佢好積極徑步啦   哈哈 ~ 

沖完涼都休息   難得唔駛番學喺屋企 ~

今晚睇 Youtube 睇到 11 點幾先瞓   不過聽日可以晏啲起身就無所謂呢 ~

沒有留言:

發佈留言