2021年12月29日星期三

辣肉腸炒刀削麵 + 蠔油本菇金銀旺 ( 29-DEC-2021 )




( 29-DEC-2021  WED )

今朝里奧大人話尋晚瞓得勁差呀   因為成日驚我冷親   又成日摸住我   話兩張被又成個身好熱   一張被個身又凍   係咁轉被加被無瞓過咁   不過我又唔知喎   但我每次一郁   佢又真係問我凍唔凍喎 ~

最搞笑佢又話我成個火爐咁   搞到佢都熱醒埋   我話我真係唔知自己個身咁熱喎   呵呵 ~

天氣又無咁凍啦   等我尋晚仲拎住厚褸出嚟   但今朝都唔駛着佢了 ~

早餐食奶醬多   呢期完全只想食奶醬多   唔知點解 ~


菇場唔忙喇   年尾都係咁 ~

Lunch Time 去萬寧買 Water Jel   之前家姐想買   不過無哂貨   感恩有貨之餘仲要做大降價   所以即買 3 盒   里奧大人又係鍾意搽 Water Jel   我就無咩所謂 ~

買埋牛筋丸米就番菇場慢慢食   我食完多數將個袋放喺地下   開工先拎去掉   今日唔知邊個幫我拎走咗呢   但我完全唔覺有人經過我個位喎   因為我伏喺枱瞓覺   聽唔到腳步聲   哈哈 ~

好油呀   勁恐怖   好在食落唔係成口油咋


$79/盒   但 $180 先可以扣 $28   所以要買夠 3 盒喇


菇場唔忙   但頭先碗米粉味精勁重   搞到我好鬼眼瞓 ~

幾辛苦先等到放工   今晚仲要等 20 分車   嗚嗚 ~

番到屋企要即刻預備   本來想煮雞翼   但唔夠時間   所以即改為辣肉腸算喇 ~

好在臨煮之前睇下   原來已經過哂期   哈哈哈哈


是日晚餐 - 辣肉腸炒刀削麵 + 蠔油本菇金銀旺

辣肉腸炒刀削麵 - 屋企無哂意粉   所以即轉刀削麵   因為我唔想辣肉腸送白飯   哈哈 ~

蠔油本菇金銀旺 - 之前剩落   今晚點都要煮㗎喇 ~

洗埋碗就抖陣   之後同里奧大人去徑步喇 ~

開機洗衫就即沖涼   食埋生果就睇 "Tunnel" ~

今晚 10 點 40 分都瞓喇   都算早呀   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言