2021年12月21日星期二

經典甜辣脆雞 & CHUBBY'S PIZZA (外賣) @ 屋企 ( 21-DEC-2021 )

今晚真係勁有驚喜


經典甜辣脆雞 - 我食食下就問里奧大人   點解你識買有骨嘅 ?!?!   佢話睇我 Blog 呀   唔係真係唔知邊間買喎   答案好搞笑   哈哈


波霸奶茶 - 里奧大人話我鍾意飲   所以買比我   佢做咩今日買齊哂我鍾意嘅嘢呀   哈哈   確實非常之感動感動


花生糯米糍 - 里奧大人話冬至無湯丸食   特登今朝去買個糯米糍代替喎   雖然個皮唔係好煙韌   但就好多餡   啲花生仲係脆卜卜   勁好味


食剩 4 件


手撕一件雞比里奧大人做餸   哈哈


里奧大人帶半盒做 Lunch Box


( 21-DEC-2021  TUE )

呢三晚真係不斷咁發夢   尋晚仲勁   我係司琴   但要一路食麥提莎先可以彈到琴   呢下勁怪   哈哈哈哈 ~

今朝凍咗好多   我都要着長袖有帽 One Piece 加 Leggings 再加件長褸   尋日出去真係凍到驚咗   今日一定要長袖呢 ~

早餐食奶醬多   飲完檸茶又胃痛   但我晏晝會飲咖啡   無可能兩餐都飲嘛   嗚嗚 ~


菇場都忙   但勁有 Holiday Mood 唔想做住   哈哈 ~

估唔到今日放 4 點半   不嬲放開 4 點家嘛   不過算啦   好過無得放早 ~

今日菇場請食冬至午餐   實在太開心~

我食肉眼扒


4 點 20 分西瓜話有嘢宣佈   最搞笑第一句話係咪覺得奇怪點解今日放 4 點半唔係 4 點呢 ?!   咁即係個個同事都有同樣問題   哈哈 ~

之後宣佈話今年有 Special Bonus 同加人工   之後仲話新嘅人工係由今年7月開始   今個月會 Date Back   真係超級勁感恩   因為無諗過會加人工同 Bonus 㗎   今日真係個個都開開心心咁放工呢   哈哈 ~

番到屋企都可以抖下   因為里奧大人話今晚叫外賣 Pizza ~

里奧大人今日放 4 點   但差唔多 5 點幾   佢都無打比我   以為佢仲喺公司   之後佢話差唔多番到屋企 ~

一開門見到佢拎一盒嘢同杯珍珠奶茶   我以為佢買 Cheese Cake 比我食   原來係炸雞   真係超級驚喜呀 ~

我問做咩買炸雞呀 ?!   一陣 Pizza 餐都有炸雞喎   佢話今日做節想我開心   知我好鍾意食呢間炸雞所以去買 ~

當下真係超級感動   佢好少會主動買嘢比我食㗎   但如果佢知我鍾意食就會記住   下次同我食咁㗎咋 ~

6 點左右就 Pizza 到喇   我同里奧大人講話之得唔叫 Pizza 啦   因為真係覺得太多   佢話唔緊要啦   聽晚再食囉   難得今日放早要休息下嘛 ~

食完抖到 7 點幾都一齊去徑步   感恩無落雨咋   今晚咁 Heavy   真係要郁下囉 ~   

沖埋涼就睇陣電視   之後就溫書 lu ~

今晚 11 點都瞓   好似好攰咁 ~

沒有留言:

發佈留言