2021年12月6日星期一

青咖哩扎肉 + 焗韓國腸仔 + 辣菜甫旺菜 + 自家制麵包 ( 6-DEC-2021 )






( 6-DEC-22021  MON )

今朝又暖番喇   真係每次都係凍兩日 ~

早餐食奶醬多   呢排真係食咗好多餐   哈哈 ~


菇場忙呀   好快到 Lunch Time ~

諗住去一田買酸齋   點知原來無咗個 Counter   可能依家要讓位呀   哈哈 ~

明明想買完就走   點知又行咗半個鐘   所以拿拿聲買墨魚丸米番菇場食喇 ~


今日叫阿慢幫手搬箱   佢居然只企喺到睇住我同阿花搬   我叫佢快啲一齊幫手搵 Number 啦   唔係企喺度望住我哋呀 ~

之後去 Store Room 啦   我要最高層但係要最底嗰個   佢停一停再由上而下咁望   8 卦話你將上面啲箱搬落下面咪得囉   我都忍唔到話你唔係諗住扯佢出嚟嘛 ?!   佢搬去隔離位置啦   但係阻住自己拎啲箱落嚟   其實佢係咪唔想做呀 ?!?!?!?! 

好鬼攰呀   所以真係放工準時走   之後去買雞骨草比里奧大人   不過今晚等咗好耐車呀   6 點幾先番到屋企 ~

今晚開鑊煎嘢   所以煮完都要 7 點先開呢 ~

是日晚餐 - 青咖哩扎肉 + 焗韓國腸仔 + 辣菜甫旺菜 + 自家制麵包

青咖哩扎肉 - 唔知食咩就食扎肉啦   蘸泰式甜辣醬好好味呢 ~

焗韓國腸仔 - 好想食腸仔呀   所以一次過焗哂去   依家里奧大人帶飯可以煮多啲   哈哈 ~

辣菜甫旺菜 - 差啲唔記得有辣菜甫   今晚煮旺菜就啱喇 ~

自家制麵包 - 連埋腸仔一齊焗   所以比較乾   不過唔想開鑊蒸囉   嘥煤氣同水呀 ~

大清潔廚房就抖下   之後同里奧大人一齊去徑步   番到屋企都即開機洗衫   沖完涼就食生果 ~


我話 8 卦咁高做唔到賊   里奧大人問點解 ?!   我話生得咁高   偷嘢實比人見到   里奧大人話依家仲邊有人偷嘢吔㗎 ?!   妳思想仲係停喺 60 年代    我覺得呢句笑死我呀   佢話依家打個電話就可以呃到錢啦   駛咩露面呀 ?!   與時並進啦唔該   我話就係你啲咁嘅人   依家資訊科技發達   你就學埋啲偷呃拐騙嘅嘢   佢之後駁唔到咀啦   哈哈 ~

睇多陣電視   今晚 10 點 45 分瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言