2021年12月25日星期六

黑椒西冷牛扒 + 焗牛油蒜蓉包 + 本菇粟米蛋花湯 ( 25-DEC-2021 )






( 25-DEC-2021  SAT )

今朝同里奧大人一齊 7 點 10 分起身   因為我要去佢公司幫手呀 ~


食完早餐就同里奧大人去開工   差唔多 1 點 45 分就放工喇 ~

頂爺送比我嘅蝴蝶酥   好開心呀   但份量太多   所以同家姐 Share


里奧大人話餓   咁食埋 Lunch 先番屋企呢 ~

冬蔭功豬扒金邊粉


泰式海鮮炒飯 - 個炒飯好辣


龍眼冰


我去超市買晚餐   叫里奧大人番屋企先   咁我可以慢慢行下 ~

番到屋企沖個涼都休息   今日滕來滕去有啲攰   所以都瞓咗半個鐘 ~

我真係好想瞓   所以將自己手機校靜音   4 點左右開始瞓   之後好似聽到手機震嘅聲   原來家姐打嚟   話上緊嚟我屋企呀 ~

真係好日都唔校靜音囉   家姐都覺得我係瞓咗覺   因為無覆佢   哈哈   不過我都瞓咗半個鐘   估唔到咁好瞓 ~

家姐 5 點半左右到   明明話今晚先車啲臘味比我嘛   點知又特登拎過嚟   咁我話今晚食完飯徑步   等埋佢來先沖涼   佢話驚我今晚太夜   我話怕咩呀 ~

佢今朝仲買咗增城蔗糖比我    呢樣咁鬼重   等我下次自己拎都得啦   睇見佢拎咁重   真係心都痛囉 ~

又買儲備比我   哈哈哈哈


鵝肝腸 1 斤 / 油鴨肶 2 隻 / 鮮肉加瘦臘腸 1 斤


傾偈傾到 6 點鐘左右   佢都要番屋企食飯 lu ~

里奧大人 6 點幾先醒   咁都瞓咗 2 個幾鐘   到我要煮晚餐喇 ~   

是日晚餐 - 黑椒西冷牛扒 + 焗牛油蒜蓉包 + 本菇粟米蛋花湯

黑椒西冷牛扒 - 聖誕節食西餐   其實係自己懶   只想開焗爐煮嘢   哈哈 ~

焗牛油蒜蓉包 - 焗得唔夠香脆添   不過呢隻芝麻包都幾好味 ~

本菇粟米蛋花湯 - 懶呀   菜都唔想浸   所以開罐粟米湯喇 ~

洗埋碗就沖涼   今晚都唔徑步喇   之後同里奧大人一齊睇戲   但睇半場都已經接近 11 點   咁唔可以睇喇   聽朝佢要早起身   寧願留番聽晚再睇呢 ~

沒有留言:

發佈留言