2021年12月28日星期二

章魚肉餅飯 + 豉椒排骨飯 + 雞扎 + 燒賣 (外賣) @ 屋企 ( 28-DEC-2021 )



( 28-DEC-2021  TUE )

今朝起身   沖熱水涼沖咗好耐   感覺好似有啲唔舒服咁   唉 ~

里奧大人問支清熱酷係咪比佢 ?!   我話你想飲咪帶囉   佢話妳想我帶咪飲帶囉   完全無答案   哈哈哈哈 ~


菇場唔忙呀   但頭重重又好鬼凍   好似發燒咁   所以即食粒感冒 Panadol   可能今朝起身無着外套攝一攝呀 ~

Lunch Time 去銀行打簿   咁要量體溫嘛   感恩係 36 度無發燒   個心當堂安樂哂 ~

買埋 12 個葉橙就去買墨魚丸麻辣米線   我要食麻辣驅寒呀   對我嚟講係好有用㗎   一路食個咀唇一路麻   同埋食到流眼淚呢下先勁   哈哈 ~


菇場仍然唔忙   不過個人唔係咁舒服咁囉 ~

放工即走   今晚唔煮喇   想快食快休息 ~

買埋晚餐就番屋企   之後里奧大人都番到嚟喇   可以快快開餐 ~

里奧大人同事送嘅聖誕禮物   佢地每個位前面都有隻聖誕襪裝聖誕禮物㗎   今年幾乎全部係食   咁就啱哂我啦   哈哈哈哈


食完抖陣就沖涼喇   呢排每晚都食個葉橙   我覺得好好味呀 ~

9 點幾先睇 "Tunnel"   但 10 點半都瞓覺喇   好攰咁呢 ~

沒有留言:

發佈留言