2021年12月26日星期日

打邊爐 @ 屋企 ( 26-DEC-2021 )

今次仍然係湯爹湯底


新鮮炸起嘅海鮮卷同雜丸魚腐


即包嘅韭菜豬肉餃 ($30/打) - 我覺得超級抵   隻隻都好大隻㗎


隻隻都脤卜卜


冰格嘅雜丸


都係冰格嘅牛板腱


銀絲旺


蔥花辣椒豉油


家姐買嘅芝士蛋糕


( 26-DEC-2021  SUN )

今朝瞓到 8 點半都醒   所以去徑步喇 ~

番到屋企即開機洗衫   之後整早餐   係尋晚食剩嘅包   我再加蒜蓉牛油   今次焗得好香脆   下次要再焗比里奧大人食   因為尋晚唔係咁香脆囉   嗚嗚 ~

好想食雞蛋   不過就無食蛋黃   我唔想咁滯


拖埋地就沖涼   之後出發去里奧大人公司幫手 ~

崇拜完就等里奧大人放工   差唔多 2 點先食 Lunch ~

今次去婆婆屋企附近食 Lunch   之後去馬莎行陣   等埋家姐就一齊上婆婆屋企喇 ~

正宗泰式遊船湯河


雞軟骨豬肉捧餃子


冬蔭功豬頸肉扎肉河


家姐喺 A1 買咗個蘋果批比婆婆   又順便買多個芝士蛋糕比我   真係係咪咁啱呀 ?!   我啱啱先喺馬莎買咗蛋糕做甜品喎   係咪咁心靈相通呀 ?!   哈哈 ~

傾咗一個鐘都走喇   家姐要去整嘢   我同里奧大人就喺附近買邊爐料   今晚勁凍呀   好想打邊爐呀 ~

番到屋企都 5 點半   都要預備晚餐 lu ~

好開心可以打邊爐呀   因為好想用下個鍋呀 ~

6 點 45 分左右開餐   打邊爐一定要慢慢食   因為樣樣都好熱   哈哈 ~

洗埋碗就沖埋涼   之後休息喇 ~

家姐問好唔好食 ?!  我話一般   佢話諗住我好開心   之後整個喊樣   我話整鬼妳啫   唔好食點會食咗半個呀   之後佢又好開心   我下次都係唔好整鬼佢喇   哈哈


喺馬莎買嘅藍莓夾心穀物 ($49)   我買多盒比家姐


睇下 Youtube   差唔多 11 點幾先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言