2021年12月4日星期六

煎釀三寶 + 香茜牛肉腸 + 蜜汁叉燒腸 (外賣) @ 屋企 ( 4-DEC-2021 )




( 4-DEC-2021  SAT )

今朝鬧鐘響咗   真係唔想起身咁呀   之後祈禱完都精神   所以都係去徑步喇 ~

臨醒前發咗 2 個夢   夢見屋企廚房有幾隻巨強   之後家姐話香茅噴   咁佢地會自己溶埋一粒   我覺得係尋晚睇東張西望囉   講有間巨強屋   睇完真係毛管動 ~

之後另一場景係打牌   有人話 2 番起糊   我話 3 番 8 蚊啦   最大 72 蚊   佢話貴   之後佢話 2 番起糊最大 472 蚊   我話 472 蚊貴呀   但我都照打   我成副牌係番子同萬子   但副牌起碼有 20 隻   之後鬧鐵響了 ~

早咗一班車   所以去大家樂買早餐喇 ~


菇場唔忙啦   放工一齊準時走 ~

感恩趕到巴士   我仲快過家姐番到屋企   哈哈 ~

Berry 係咁撲我   佢實在太興奮   但點都要洗咗手先可以摸佢囉   順便等佢冷靜下 ~

本身家姐買 Mos Burger 比我   但最後我想食雜丸 + 印尼麵   因為我真係勁想食印尼麵同埋蘸英記辣椒油   哈哈


鬼祟


個樣好肉酸呀   哈哈


唔怕曬黑嘅 Berry



家姐 4 點幾出去整嘢   咁我繼續陪 Berry 女   好在佢喺梳化瞓覺   我隻腳可以掂住佢   哈哈 ~

其實家姐好細力順住條頸搓上去   但佢咁嘅樣   好似好大力捉住佢咁   哈哈


對眼好搞笑


佢其實係勁眼瞓   所以先可以咁樣整佢咋


比我哋整完   個樣好慘咁   哈哈


瞓啦 


6 點唔夠就去番學   今晚番學又係勁開心   到響鐘先落堂   Miss 仲話乜咁快嘅 ?!?!   勁搞笑   快啲收工唔好咩 ?!   哈哈 ~

買埋晚餐就番屋企   食完抖陣就沖涼 ~

里奧大人 11 點左右瞓   我就繼續投票   差唔多 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言