2021年12月16日星期四

泡菜豚肉意粉 + XO 醬炒什菜 ( 16-DEC-2021 )




今晚要清埋啲魚肉燒賣


( 16-DEC-2021  THU )

每月一到真係瞓得唔係咁好   同埋啲天氣又濕濕立立咁   勁鬼唔舒服囉 ~

早餐食奶醬多   呢排要飲咖啡   唔可以飲檸茶 ~


菇場唔忙   咁又可以抖下  ~

Lunch Time 出去買木瓜   再行多陣就買豬頸肉紅薯粉就番菇場   同肥仔豪阿爽一齊搭 Lift   佢見我買呢間嘅 Lunch   話要行好遠   我話行十幾分鐘啫   同埋本身我都要行下先食到嘢   所以唔覺遠囉 ~


比人打暈咗咁   哈哈哈哈



菇場仍然係唔太忙   又做下 Email Filing 咁呢 ~

呢個時候 Send 啲咁嘅相   會令我想瞓覺噃




做做下又 5 點幾   又放工喇 ~

番到屋企都預備晚餐   里奧大人 7 點左右番到嚟就可以即刻開餐 lu ~

是日晚餐 - 泡菜豚肉意粉 + XO 醬炒什菜

泡菜豚肉意粉 - 今晚特登炒意粉   唔駛成日豚肉送飯咁悶啦   點知原來里奧大人聽日唔帶飯   咁之得求其煮個米粉算啦   唔駛開鑊炒嘛   同埋我其實仲好飽   依家又要幫手食意粉   嗚嗚 ~

XO 醬炒什菜 - 唔想又齋灼呀   所以加 XO 醬兜兩兜   扮新菜式   哈哈 ~

洗埋碗就抖陣   之後同里奧大人去徑步喇 ~

開機洗衫就即沖涼   呢排好攰咁   希望每月一到快啲離開我啦 ~

今日佢每張相都係瞓   哈哈


今晚 11 點唔夠就有睡意   實在太開心呢 ~

沒有留言:

發佈留言