2021年12月20日星期一

白蘿蔔炒臘腸 + 煎雞扎肉 ( 20-DEC-2021 )




( 20-DEC-2021   MON )

唉丫   又半夜去咗 2 次廁所   仲要係咁發夢   但感恩係起身都精神呢 ~

天氣涼咗好多   天色又灰灰暗暗   可能今個星期都係咁 ~

早餐食奶醬多   今朝其實早咗落車   但好鬼凍呀   所以唔行咁遠買早餐 lu ~


菇場忙呀   時間過得好快   最鍾意星期一時間過得快呢   哈哈 ~

家姐打嚟話本身想同我食飯   不過佢突然要去買嘢   所以唔過嚟   最搞笑佢講咗幾次話記得食熱嘢 ~

條街超級勁凍呀   我今日仲着短袖 One Piece 加薄外套   所以要急步行去買橙   之後買埋鯪魚球米就番菇場喇 ~


仍然忙呀   不過放工都即走呢 ~

番到屋企都即刻預備晚餐   我估里奧大人都開始餓㗎喇 ~

是日晚餐 - 白蘿蔔炒臘腸 + 煎雞扎肉

白蘿蔔炒臘腸 - 尋晚食剩條白蘿蔔   又唔想就咁灼熟   所以即加兩條臘腸   再用蠔油生抽調味   估唔到好好味喎   最緊要夠簡單   又可以清下啲臘腸   哈哈 ~      

煎雞扎肉 - 原來我之前拎錯咗條雞扎肉   仲以為冬蔭味道   好在只係拎錯呢條咋 ~

洗完碗就開機洗衫   今晚落大雨呀   所以唔徑步喇 ~

沖埋涼就食木瓜   真係唔多人接受到陣味   我啲同事話煲湯可以   直接食就唔想喎   呵呵 ~

呢兩晚聽歌   用里奧大人送比我嘅貴 HEADPHONE   但好奇怪成日係手機出聲   我其實勁驚   因為我真係好少用佢聽歌嘛   之後同里奧大人講啦   原來佢換咗條線   話想試下係咪真係壞   咁我再話校唔到大細聲嘅   佢話用 I-PHONE 先得㗎   我話咁就好喇   因為我成日以為壞咗呀   哈哈 ~

今晚點都要 11 點 15 分先瞓   因為要等 Thekking  K-POP 偶像個人牌名結果    好開心 Binnie 贏咗第1位   我終於可以抖下   哈哈 ~

聽歌聽到 11 點半先瞓   但其實又唔係好眼瞓   不過就唔想太夜瞓咁囉 ~

沒有留言:

發佈留言