2021年12月5日星期日

八方雲集餃子專門店 @ 官塘 ( 5-DEC-2021 )

韭菜鍋貼餐 & 麵線套餐 (韭菜鍋貼 & 大腸麵線)


( 5-DEC-2021  SUN )

里奧大人出門口之後   我瞓得勁差   仲係咁發夢   臨醒前仲發緊夢㗎   鬧鐘響咗我仲要按 10 分鐘之後再響   真係第一次係咁   不過其實祈禱完之後都起身了 ~

沖埋涼就即出發去食早餐   之後去里奧大人公司幫手再番學   一落堂就去自己教會事奉喇 ~


今次都遲咗 5 分鐘   但事奉崗位唔同咗   所以唔駛咁趕住去做嘢 ~

一入到去   姊妹話我清減咗好多   以為我咩事 ?!   我話做運動減肥嘛   之後佢話夠喇   唔好再減   我話仲要減啦   依家仲係肥呀   嗚嗚 ~

傾完就回崗位啦   組長想我做繼續做番原來崗位   因為我會同人傾偈   咁無問題啦   但知我崗位好忙   點都要再搵另一個幫我手呢 ~

今日做新崗位   之後同工問我   有無時間做多一樣嘢 ?!   我話唔得呀   因為全 Team 人已經等緊我   無可能再做多一樣嘢㗎喇 ~

崇拜完再做另一個事奉   搞掂哂就可以走 lu ~

Ivy 問里奧大人放工未 ?!   我話肯定未放   因為無打比我   之後見到佢到 F 哥坐喺梳化傾偈   原來佢好早到咗教會   之前仲同牧師 & 同工傾咗成 10 分鐘添 ~

諗住去 Hungry Korean 食午餐   不過無位   所以去南記喇 ~



食完就去買長袖簿底衫   Uniqlo 好似 $129   所以唔買住   之後再去 MUJI   我叫里奧大人自己睇底衫   我去睇螢光筆   試筆嘅時候   有個小妹妹同我講話佢買咗黃色同橙色   之後我問佢好唔好寫呀 ?!   佢話好寫   仲話幼筆用嚟畫畫   我問佢鍾唔鍾意寫字呀 ?!   佢點頭話鍾意   我話佢好乖女   哈哈 ~

里奧大人問我係咪好好傾 ?!   我話你點知㗎 ?!   佢話一直喺我哋後面   哈哈 ~

最後買咗 5 支螢光筆 + 1 支藍色原子筆 + 1 支鉛芯筆   里奧大人話明明佢買嘢   無啦啦變咗我買到嘢   呵呵 ~

MUJI 又係要 $129 一件長袖底衫   我都話太貴   所以去 MegaBox 睇下先   如果價錢同 MUJI 一樣   咁先去 MUJI 買啦 ~

坐 Shuttle Bus 去 Megabox   第一時間去搵底衫喇   都係買番 TOPVALU 品牌   長袖底衫仲抵    由 $79.9 減到 $49.9   里奧大人即買 6 件 ~    

我就買咗灰色同黑色嘅長袖外套   原價 $139 減到 $99 咋   我搵咗呢啲外套好耐㗎喇 ~

今日真係好感恩   想買嘅所有嘢都做緊特價 ~

最後去超市買男爵薯餅就搭車番屋企喇   番到屋企都開機洗衫   睇下電視   6 點幾出去食晚餐 ~

里奧大人話麻糬好味   下次有機會再買先 


食完行陣就去搵神沙機   因為屋企有超多 2 毫子同 5 毫子   基本上已經無咩機會用   之前又已經比咗好多比家姐工人用   但都仲剩好多   所以落去入神沙機   居然有接近 $160   我初初諗住最多 $50 咋   所以好開心   哈哈 ~

沖埋涼就休息   又睇下 Youtube 同投票咁啦 ~

今日出咗街成日好攰呀   所以 10 點 45 分都要瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言