2021年12月7日星期二

旺菜粉絲 + 燒汁雞翼 ( 7-DEC-2021 )




( 7-DEC-2021  TUE )

今朝鬧鐘響咗   之後再瞓番落床   里奧大人話唔好勉強去徑步   不過我想再瞓又瞓唔到   所以去徑步 lu ~

早餐食奶醬多   因為想晏晝食飽啲呀 ~


菇場超級勁忙   好快又 11 點 45 分 ~

Lunch Time 出去買菜   之後都已經 12 點 15 分   要即去買牛什河喇   一陣又要體力勞動   所以食河粉飽啲 ~

今次無扣底   原來呢個師傅比嘅份量都好多   之前個師傅呢   如果扣底只係呢度 1/3 咋   正常份量都只係呢度一半   咁下次見係呢個師傅就可以扣底了


仍然超級勁忙   阿花仲問我今日有無投票 ?!   我話無啦   我幫完妳哋又要清自己嘢   今日仲要係 Double Pink   真係堅對唔住 Binnie 呀   哈哈 ~

放工即走   又係 6 點幾先番到屋企   要即預備晚餐喇 ~

是日晚餐 - 旺菜粉絲 + 燒汁雞翼

旺菜粉絲 - 菜同粉絲係清淡嘢   但加埋臘肉當堂變濃味嘢   哈哈 ~

燒汁雞翼 - 好在喺焗雞翼咋   因為唔需要太多時間呢 ~

洗埋碗就抖下   之後同里奧大人一齊去徑步喇 ~

沖埋涼就開機洗衫   之後休息喇 ~

今晚比里奧大人激死   食完包豬肉乾居然唔記得放喺邊   我話唔緊要啦   知你都鍾意引啲巨強番屋企   頭先又將電視 Remote Control 周圍擺   要用手機熄電視   之後我揾到喺邊   但我唔同佢講   我覺得好煩   成日亂擺要浪費時間搵   點解唔可以樣樣都放番原位呢 ?!   所以我成日話好肯定你屋企人係咁   呢啲係身教   一定係屋企人咁做你先會咁做囉 ~

里奧大人今晚 10 點半瞓覺   我投完票   10 點 45 分都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言