2021年12月8日星期三

XO 醬炒雞柳 + 豆苗 ( 8-DEC-2021 )




( 8-DEC-2021  WED )

尋晚里奧大人話熱醒要開風扇   不過我又唔覺熱喎   但徑完步就覺得熱喇   但點都要着番件風褸   一陣攝一攝親就煩呢 ~

早餐仍然食奶醬多   真係覺得自己好勁   食咁多日   哈哈哈哈 ~


菇場忙呀   做完自己嘢又要 pack 嘢   同阿花一路 Pack 嘢一路傾   所以都好快搞掂 ~

Lunch Time 去買木瓜   之後買埋 Lunch 就番菇場 lu ~

我次次番嚟都係一袋二袋   所以好多同事都話我成日買嘢囉   咁我今日又順便買 2 條牛脷蘇比齋媽   佢哋以為我食咁多嘢   哈哈



終於打完仗喇   不過又要做番自己堆起嘅嘢 ~

放工即走   番到屋企拖完地就預備晚餐 ~

今晚勁想食辛辣麵   我覺得晏晝食完粥個口好寡咁 ~

是日晚餐 - XO 醬炒雞柳 + 豆苗

XO 醬炒雞柳 - 上次買咗樽 XO 醬   今晚終於可以開嚟用喇   再加個日本洋蔥一齊炒   我覺得好好味呀 ~

豆苗 - 呢排應該當造   咁可以買多啲嚟食呢 ~

里奧大人話熨衫唔去徑步   咁我可以快啲出去 lu ~

開機洗衫就沖涼   之後休息 ~

今晚都係 10 點 45 分瞓覺   其實一到咁上下時間就開始眼瞓呢 ~ 

沒有留言:

發佈留言