2021年12月17日星期五

西京燒汁鯖魚 + 灼豆苗 ( 17-DEC-2021 )




8 卦無啦啦講麥樂雞   搞到我都想食


( 17-DEC-2021  FRI )

早咗 12 分鐘起身   但反而會慢動作   最後都係同平一樣嘅時間出門口   哈哈 ~

本身想食麥芝蛋   不過又唔想飲咖啡   所以都係奶醬多喇 ~


菇場唔忙   又做 Email Filing   好似做極都仲有咁嘅 ~

Lunch Time 出去買菜同葉橙   之後買埋鯪魚球米就番菇場喇 ~


仍然唔忙   可以準時放工 ~

買埋雞骨草同麥樂雞就番屋企喇   要快快預備晚餐呢 ~

是日懶餐 - 西京燒汁鯖魚 + 灼豆苗

西京燒汁鯖魚 - 想煮又唔想煮   所以焗鯖魚啦   夠方便吖嘛 ~

灼豆苗 - 今日買咗半斤豆苗   我食飯多數食菜先   里奧大人就全程食麵同麥樂雞薯條   所以叫佢食多菜啦   佢居然話食咗好多   但根本無乜點食喎   如果唔係我唔會叫佢食   同埋我其實已經食咗 1/3碟菜   之後佢話下次要將啲菜分開兩碟   我話咁不如你煮 ?!   仲要分兩隻碟咁鬼煩   咁不如你洗埋碗啦 ?!   佢無出聲   見佢夾菜食就火滾   我已經忍住道氣   見佢夾兩條菜仲要食成 1 分鐘   我睇住佢食 3 次菜要 3 分鐘   我話你快啲食啦   完全浪費我時間   真係覺得叫你食菜好似叫你食紙咁   唔好再成日講鍾意食菜啦 ~

洗埋碗都唔抖就自己去徑步   真係好嬲呀 ~

大清潔廁所就沖涼   休息又溫下書咁啦 ~

今晚凍咗咁呀   所以 11 點唔夠都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言