2021年12月27日星期一

雜丸拚海鮮卷 + 椰菜炒刀削麵 ( 27-DEC-2021 )





( 27-DEC-2021  MON )

今朝 9 點半左右都自然醒 lu   之後等里奧大人去買早餐   今日唔出街喇   加上又凍又落雨   我想喺屋企抖下 ~


食完早餐就睇下食譜   真係好認真睇有咩可以煮㗎 ~

我話下年煮 200 個新菜式   里奧大人好大反應話係咪呀 ?!?!?!   要記低佢先   之後我話以為你掛住睇電視唔會聽我講嘢   原來係聽到   哈哈 ~

差唔多 1 點 45 分都食 Lunch 喇   唔想太晏食呢 ~


又再睇 ASTRO Starlight 演唱會   每睇一次都好感動   因為佢哋好努力   感恩依家開始火起來   希望佢哋一直走花路啦   我會繼續支持佢哋呢 ~

最搞笑里奧大人同阿妹話今次對我跌哂眼鏡   無諗過鍾意 ASTRO 咁耐喎   佢估我最多最多 3 個月貨仔   因為睇我鍾意啲公仔   真係最多 3 個月喎   呵呵 ~

工人影比家姐   哈哈   感恩佢都好錫 Berry 女   


睇完就溫書啦   差唔多 6 點就要預備晚餐 lu ~

是日晚餐 - 雜丸拚海鮮卷 + 椰菜炒刀削麵

雜丸拚海鮮卷 - 尋晚見新鮮炸起就買啦   不過最後都無咩點食   咁今晚都食埋去啦 ~

椰菜炒刀削麵 - 里奧大人話鍾意咁食法   我其實都鍾意乾撈麵   食起嚟無咁熱   哈哈 ~

洗完碗就開機洗衫   沖埋涼就同里奧大人一齊睇 "Tunnel" ~

估唔到好睇喎   但最搞笑係之前我曾經睇第一集   之後話唔睇   依家又突然睇番   真係頂自己唔順   成日一時一樣 ~

今晚 10 點 45 分都要瞓   可以天氣勁凍   好易眼瞓   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言