2021年12月3日星期五

黑椒洋蔥豬扒 + 菜心苗 ( 3-DEC-2021 )




家姐買比我嘅大蕃鬼荔枝   尋日同事請我食一個糖梨   我覺得勁正呀   所以又買 1 磅   聽日就會買 2 磅比家姐


家姐話店員話一星期內要食哂


呢盒花生糖係新鮮整嘅   又係要快啲食哂   哈哈


( 3-DEC-2021  FRI )

感恩仍都一覺瞓天光   所以徑步嘅時候都覺得好舒服   話哂唔眼瞓嘛   哈哈 ~

早餐食奶醬多   真係仲係鍾意食喎 ~


菇場超級忙呀   做到 11 點 50 分先走人 ~

行去買菜再行多陣   買埋豬軟骨酸辣米線就番菇場   今日食米線完全唔驚肥   因為一陣係會超級體力勞動 ~


忙完自己 Part 就即幫阿花喇   又幫咗個幾鐘   佢好開心話今日超級快   咁我話要幫就出聲啦   最緊要我搞掂哂自己嘅嘢先   咁就可以幫妳 ~

放工走人   今晚等咗好耐車   好多時星期五都係咁呢 ~

快快手預防晚餐   不過都係簡單嘢 ~

里奧大人 7 點左右番到屋企   煮埋個拉麵就食得喇 ~

是日晚餐 - 黑椒洋蔥豬扒 + 菜心苗

黑椒洋蔥豬扒 - 好耐無食黑椒汁嘅餸   所以就煮喇 ~

菜心苗 - 呢份只係 $6   如果里奧大人唔帶飯   呢個份量就啱啱好 ~

洗埋碗就抖陣   之後同里奧大人一齊去徑步 ~

開機洗衫就沖涼   食埋生果就休息下 lu ~

今晚 11 點先瞓   希望聽朝精精神神去徑步啦   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言