2021年12月31日星期五

麥蘆卡蜜糖烤雞餐 (外賣) @ 屋企 ( 31-DEC-2021 )

麥蘆卡蜜糖烤雞1隻 + 芝士肉醬意粉 + 牛油粟米 & 紅豆冰 2 杯


( 31-DEC-2021  FRI )

尋晚瞓到半夜凍凍哋   之後里奧大人掂到我   話我全身凍冰冰   嚇到佢即刻幫我蓋多張被   佢真係好緊張   好搞笑 ~

今朝早咗一班車出門口   8 點唔夠都落車 ~

早餐食粟米吞拿魚包   好耐無食   覺得勁好味   但我唔再去大家樂等飲品囉   實在等得太耐了 ~


菇場唔忙啦   個個都等食 Pizza   哈哈 ~

11 點西瓜叫我入房   話代表老闆比信比我   咁佢講 Special Bonus 嘅時候   真係聽到驚一驚呀   因為無諗過咁多   所以真係非常感恩   同埋人工加幅又非常滿意   真的感謝主   同時都感恩有個好老闆 ~

差唔多 1 點左右先開餐   今次全部人一齊食   感覺勁開心呀   因為可以周圍同同事傾計同影相   如果飲茶就唔得咁呢 ~

全部叫大 Pizza   但唔記得係十幾吋添


仲有沙律 & 薯條 & 意粉


好香蒜蓉味


Prama Ham 正呀  


食完都已經 2 點   周圍傾下偈   好快就 4 點了 ~

非常感恩   呢一年平安健康渡過呢


新一年好快又開始了


今日個個都好興奮   所以一到 4 點   個個都開開心心一齊放工   哈哈 ~

感恩好快有車   家姐今日過嚟屋企   叫里奧大人幫佢貼手機 Mon 貼   咁我打比里奧大人   佢話家姐走咗啦   整 Mon 貼好快搞掂   其實我有啲唔開心   因為家姐好少唔等埋我先走囉 ~

我一開門就問里奧大人做咩飲汽水 ?!   佢話口渴   之後我望到家姐對鞋   原來佢呢埋扮走咗呀 ~

同家姐 Share 食   但家姐唔食   因為佢同我一樣勁憎提子乾   哈哈


家姐 5 點左右都走喇   我送佢搭車   之後去超市買嘢 ~

里奧大人話家姐痴鬼線   係都話要呃阿妹話走咗   哈哈 ~

之後我話做咩開咗條三角黑朱古力嘅 ?!   里奧大人話家姐食嘅   之後話佢驚阿妹鬧   食咗佢啲嘢   我話食哂仲好啦   屋企太多嘢食喇 ~

抖到 6 點幾去買外賣就番屋企   7 點可以開餐 ~

食完抖陣就同里奧大人去徑步   今日食得勁   所以攰都要去做運動呀 ~

開機洗衫就沖埋涼   之後就睇 "Tunnel"   不過睇到 11 點唔夠都瞓 ~

肥豬女又出現了


話咁快就 2021 年最後一日   感恩今年感恩嘅事係特別多   感謝神嘅保守帶領   生活過得比往年更豐盛 ~ 

沒有留言:

發佈留言