2021年12月30日星期四

豉油皇雞中翼 + 豆苗拼銀絲旺 ( 30-DEC-2021 )




( 30-DEC-2021  THU )

感恩一覺瞓天光   每月一到之後都無朝早徑步   希望快啲離開我   我想正常生活呀   哈哈 ~

今朝仍然係奶醬多   茶記阿哥話我好飄忽   尋日先飲咖啡   前日阿姐又問我做咩飲檸茶   我話想戒囉   但唔係唔飲呢 ~


菇場唔忙呀   勁正   因為想做自己嘢呀 ~

Lunch Time 出去買咖啡同菜   之後買墨魚丸河就番菇場 lu ~


仍然唔忙   放工準時走人 ~

呢排下下要等 15 分鐘車   所以又係好遲先番到屋企 ~

放低袋要即預備晚餐   咁里奧大人就唔駛等咁耐   哈哈 ~

是日懶餐 - 豉油皇雞中翼 + 豆苗拼銀絲旺

豉油皇雞中翼 - 本身想煮紅燒雞翼   不過時間唔夠   所以改為豉油皇   不過里奧大人麻麻哋   話太甜   可能我頭先落得太多冰糖呀 ~

豆苗拼銀絲旺 - 剩番 4 小棵銀絲旺   所以加多份豆苗   依家想食多啲菜 ~

洗完碗抖陣就去徑步   其實都係散步   我唔想血氣太運行呀   哈哈 ~

沖埋涼又睇下功課   差唔多 10 點 15 分先睇劇   不過睇到 10 點 45 分左右都瞓   所以一套劇真係好襟睇   哈哈哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言