2021年12月11日星期六

蜜汁叉燒腸 + 煎釀三寶 (外賣) @ 屋企 ( 11-DEC-2021 )


( 11-DEC-2021  SAT )

今朝 9 點 45 分都自然醒   我沖完涼都要去買早餐   因為約咗師傅嚟整嘢   所以想里奧大人留喺屋企等佢呢 ~


食完早餐就睇 Youtube 咁啦   今日里奧大人 12 點唔夠都出門口   佢話想用梨牌嘅 Cream 搽身  睇下會唔會敏感   所以我都去萬寧睇下   難得今日 88 折   即買 4 支 Cream   估唔到送 Pack 蘋果綠茶 ~

買完就等家姐接我一齊去新都城食嘢   家姐想買染髮劑同 Cream   咁同佢去萬寧啦   原來買滿 $150 護膚就送 1 盒 GODIVA 黑朱古力   今日都好多嘢送咁喎 ~

諗住食新開嘅餐廳   但餐牌完全唔吸引   所以去食炸雞   我覺得家姐知我鍾意食囉   因為佢成日都話食炸雞 ~

家姐話: 阿妹妳去影張吖   我幫妳影張吖   感覺好似我係啲細路女咁   哈哈


大家食咗 1 件雞都有啲飽   我又要食埋飯呢   其實之得一個餐 Share 食啦


雞肉好滑   但啲皮就有啲鹹   所以無咩點食   炸雞居然唔食皮   哈哈哈哈


食完就去營多買 ABC 甜醬油   2 支只係 $8 咋   家姐以為睇錯   因為我哋以前買 1 支都要 $8 啦   雖然平   但我同家姐每人 1 支先   始終成日可以買到   唔想買咁多 ~

我同家姐講話快啲番屋企   我唔想再買嘢   哈哈 ~

家姐比包炸蝦片比我


我話唔要咁多   佢同工人話呢度唔多啦   救命


呢個工人好鬼搞笑   真係食唔停咁㗎   佢仲同 Agent 投訴話屋企太多嘢食   哈哈   不過佢又會買啲印尼特產比家姐食   今次買咗香蕉片   我以前都會買嚟食   但依家就覺得好甜呢 ~

等我比芝士粒呀   原來都好耐無叫佢比 Hand Hand   咁其實佢之前唔駛番學都得啦   哈哈


最中意埋人堆   哈哈哈哈


眼瞓了




八八卦卦


又郁來郁去




似乎瞓着了


今日買咗一大袋嘢   家姐話下次拎   我話唔好喇    之後家姐話聽日車比我   我咪話囉   特登車比我仲煩啦   我話我一定會拎走   哈哈 ~

家姐只係要 ABC 甜豉油 & Cream & 染髮劑   其他就係我要拎走嘅


完全唔提神   我覺得飲完仲更加眼瞓   哈哈   


家姐 4 點幾出去整嘢   Berry 就勁乖喇   工人都話如果家姐唔喺屋企   Berry 唔會行嚟行去   其實唔通 Berry 想成日陪住家姐 ?!?!?!

差唔多 5 點左右都瞓下先   最緊要校鬧鐘   一陣唔知醒就大鑊了 ~

佢次次臨瞓前都會放個屁


佢一咁樣   搞到我都眼瞓埋   哈哈   但我要走啦




我臨走前實會摸多幾下   勁似啲阿婆要摸下個孫咁   哈哈


衰眼   係咪知道我會摸妳呀 ?!


佢眼神再話我知   唔該妳快啲走啦


我 6 點唔夠都走喇   我想早啲到學校   因為想快啲放低啲嘢 ~

好快又話放學喇   抖多幾個新星期就有新課程   勁期待呀 ~

買埋晚餐就番屋企   沖完涼就里奧大人番到屋企   無諗過今晚我快過佢呢   哈哈 ~

肥婆女又出現喇


瞓得好林


今日買嘅小新卡片套   只係 $8 


食完都 10 點   今晚要睇聖經功課   所以差唔多 12 點先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言