2022年5月1日星期日

快樂蜜脆雞 + 香香炸雞 & 鹽酥杏鮑菇 + 香煎腐皮卷 + 素蒸餃子 (外賣) ( 1-MAY-2022 )





( 1-MAY-2022  SUN )

今朝 9 點唔夠已經醒咗   咁梳洗之後就開機洗衫   之後先食早餐 ~

Ikea 買嘅麵包   估唔到好味喎   我鍾意佢地啲口感


自己再加塊芝士焗熱   但如果無提子就更好呢


食完就拖地   之後拿拿聲沖涼喇   原來已經 10 點幾   要出門口喇   因為今日有事奉 ~

明明頭先覺得好多時間用   但一做家務就做到變咗好趕咁   嗚嗚 ~

崇拜完畢就去買壽司同炸雞   之後去 TASTE 買嘢   最後去埋繼光香香雞同南記買 Lunch 就番屋企喇 ~

同里奧大人一齊落車   即刻叫佢幫手拎嘢呀   哈哈 ~

番到屋企都已經 2 點 10 分   里奧大人沖完涼要即開餐   因為 2 點半要開會 ~

只食咗壽司 + 酸辣米線 + 薯條   其他留番做晚餐




爭鮮買架   $12/3 罐果汁   $8/罐粟米


我同家姐講話佢瞓到咁嘅 ?!   唔可以打直瞓咩 ?!


唔夠 1 分鐘   佢就打直瞓   好似聽到我話佢咁   哈哈


我都係睇 Youtube   里奧大人差唔多 4 點半先開完   之後佢話瞓晏覺 ~

里奧大人 5 點幾起身   之後到我瞓   估唔到瞓咗半個鐘 ~

是日懶餐 - 快樂蜜脆雞 + 香香炸雞 & 鹽酥杏鮑菇 + 香煎腐皮卷 + 素蒸餃子

快樂蜜脆雞 - 終於買到比里奧大人試下   因為我覺得佢地啲炸雞係外脆內嫩   同埋好入味呢 ~

香香炸雞 & 鹽酥杏鮑菇 - 我好鍾意食鹽酥杏鮑菇   所以點都買嚟食   但一樣好單調   所以買埋炸雞   真係勁熱氣   哈哈 ~

香煎腐皮卷 - 呢份要 $25   但完全無食過   哈哈   因為食炸嘢真係好滯咁   唔想再格硬食咁呢 ~

素蒸餃子 - 喺 TASTE 買嘅   但 $20 好似貴過一田   不過今晚無買菜   所以就買嚟食咁囉 ~

洗完碗抖陣就跳舞   之後沖涼 ~

天氣都涼涼地   今晚肯定唔駛開冷氣瞓 ~

睇下 Youtube 之後就睇 "魔戒"   不過我 11 點幾都瞓喇   反而里奧大人就繼續睇 ~

沒有留言:

發佈留言