2022年5月17日星期二

極品海南雞 (半隻) + 香煎手刴魚香肉餅 + 麻辣鳳爪 + 健康翠綠時菜 + 雞油香飯 (外賣) @ 屋企 ( 17-MAY-2022 )

二人套餐 ($218) 外賣 9 折 - 我比錢先知有 9 折架   所以勁開心   哈哈   依家仲有 2 粒迷你雪米糍   有甜品都唔錯噃


極品海南雞 (半隻) - 雞肉好滑   其實我都鍾意食雞   但又唔可以成日食


香煎手刴魚香肉餅 - 里奧大人指定要叫呢個餸   佢好少會記得自己鍾意食啲咩餸㗎


麻辣鳳爪 - 爽爽脆脆好味呀   我實在想食鳳爪好耐啦


雞油香飯 - 睇落好似細細碗   原來份量好多㗎   所以聽日里奧大人可以帶飯   反正啲餸又食唔哂   一餐價錢兩餐食真係好抵   哈哈


( 17-MAY-2022  TUE )

尋晚半夜個肚有啲啲痛   感恩只係痛咗一陣就可以瞓番 ~

起身見個人仲係好攰   見里奧大人鬧鐘未響都起身   我即同佢講話   我瞓到 8 點先起身呢 ~

早餐都係食奶醬多   每月一到反而想食甜甜地嘅早餐 ~


菇場忙   但 Lunch Time 前搞掂哂   咁下晝可以忙自己嘢了   哈哈哈哈 ~

Lunch Time 出去行下   BG 又同我講佢啲秘密   仲越講越勞氣   勁驚佢喊出來 ~

我去買鯪魚球米就番菇場 lu   個人仲係攰攰地   想快啲食完可以休息下 ~


唔忙就刷管又同阿花 Whatsapp   所以話咁快又放工 ~

今晚同里奧大人一齊剪頭髮   估唔到個髮型好啱我心水   平時好多髮型師    都唔夠膽幫我剪到前面好短㗎 ~

買埋晚餐就番屋企   感恩好快有車呀 ~

食完抖陣都即沖涼喇   之後我開住 2 部手機刷 MV   里奧大人笑住話忙過番工   阿花又係咁講   我話盡少少力咋   其他 AROHA 仲勁   可惜我覺得刷瓜好煩   唔係都會幫手刷囉 ~

今晚 10 點 25 分都瞓覺   每月一到係比較攰啲 ~

沒有留言:

發佈留言