2022年5月5日星期四

咖哩肉碎長通粉 + 胡麻醬青瓜 ( 5-MAY-2022 )




( 5-MAY-2022  THU )

今朝里奧大人起身   我話我瞓到 8 點先起身   不過最後都只係瞓到 7 點 53 分都起身了 ~

呢兩日背脊都好痛   唔知咩事   可能係骨火   但腰痛就應該係瞓得多   所以有時唔係唔想瞓   但瞓得多又會腰痛   真係辛苦命   哈哈 ~

早餐食奶醬多   今朝就有胃口喇 ~


菇場唔忙   可以休息 ~

Lunch Time 都唔出去喇   個人仍然好攰   阿齋見我無出去都話出奇   哈哈 ~

我好多時都會買定烏冬同杯麵   有時唔知食咩就可以拎嚟食 ~


仍然唔忙啦   所以放工即走 ~

番到屋企都預備晚餐   里奧大人 7 點唔夠番到屋企   我叫佢沖涼先 ~

今晚 7 點幾先開餐   無計啦   好攰要慢慢煮   哈哈 ~

是日晚餐 - 咖哩肉碎長通粉 + 胡麻醬青瓜

咖哩肉碎長通粉 - 之前醃咗免治豬肉   所以真係要煮啦   唔係就要掉   咁就唔好啦   求其煮個長通粉就算 ~

胡麻醬青瓜 - 又係之前買嘅小青瓜   好在無雪到變冰咋 ~

洗完碗就開機洗衫   之後沖涼休息喇 ~

今晚要里奧大人幫我按摩背脊同腰   真係唔知做咩鬼   痛到不得了 ~

我 10 點左右都瞓喇   幾咁早呀   哈哈 ~ 

沒有留言:

發佈留言