2022年5月29日星期日

紅豆糭 + 麻醬青瓜 ( 29-MAY-2022 )




( 29-MAY-2022  SUN )

今朝 9 點 15 分自然醒   感恩都瞓得唔錯   因為起身都好精神呢 ~

梳洗完就整早餐   我同里奧大人講話一路食一路睇 ASTRO   佢話我係都要睇下佢哋先安樂   哈哈 ~


食完抖陣就大清潔廁所   尋日師傅走咗都做唔到任何大清潔   所以今朝拿拿聲做埋啦   最緊要了咗一件事嘛   哈哈   晏晝仲要大清潔廚房   搞掂哂就安樂喇 ~

真係唔好講笑   今朝超級焗熱   大清潔完廁所真係爆汗   我係要沖凍水涼咁滯呀 ~

沖完涼抖陣就番崇拜   時間啱啱好 ~

崇拜完就同 B san 傾偈   之後阿妹又一齊傾   最後連里奧大人都嚟埋一齊傾   傾到 2 點左右就各散東西了 ~

原來里奧大人見我哋咁好傾   咁等埋我哋傾完先一齊去買 Lunch   佢本身話有會要開   不過最後唔駛   所以特登嚟接我呢 ~



食完 Lunch 就去姑奶屋企幫佢整啲嘢   佢買咗 8 隻紅豆糭同 1 磅半蒿頭比我   咁今日點都要去佢屋企呢 ~

一入屋就見好多貓糧   係水姑買㗎   幾乎每個角落都見到   櫃面有櫃桶又有   連床頭櫃都有   最詭異係有樽叉燒醬喺床上面囉   救命 ~

4 點半走人   今次打的番屋企呀   因為想快啲番屋企做大清潔 ~

番到屋企即大清潔廚房   做咗個半鐘終於搞掂   之後即煮晚餐   今晚差唔多 7 點半先開餐呀 ~

是日懶餐 - 紅豆糭 + 麻醬青瓜

紅豆糭 - 唔係好大隻   所以一次過蒸 3 隻   味道都唔錯呀   如果啲糯米再煙韌啲就好   以前媽咪買嘅紅豆糭勁好味㗎   甜甜哋   啲糯米又煙煙韌韌   我同家姐勁鍾意食呢 ~

麻醬青瓜 - 真係雪到變冰咁滯   所以點都食埋去啦 ~

開機洗衫就沖涼   之後休息喇真係 ~

今晚里奧大人 10 點半都瞓   我就 11 點幾先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言