2022年5月4日星期三

韭菜水餃餐 & 麵線套餐 (外賣) @ 屋企 ( 4-MAY-2022 )



( 4-MAY-2022  WED )

尋晚半夜轉身瞓   真係天旋地轉暈陀陀   好在無起身去廁所咋   不過咁暈真係幾辛苦 ~

今朝瞓到 10 點都起身   里奧大人即去買早餐 ~


真係好感恩   尋日我 11 點左右已經想走   但唔想放咗 3 日假又即刻病假   所以點都頂到放工 ~

咁今日會請病假   我初初以為里奧大人係特登請假陪我嘅   我仲叫佢唔駛啦   點知佢同事提佢今日係補假呢 ~

食完就睇 Youtube   睇睇下都瞓着了   哈哈 ~

瞓醒都已經 2 點幾   我勁肚餓呀   次次感冒會好肚餓   其實無胃口好啲   因為食完就瞓好易肥啊 ~


又唔知幾點瞓着咗   不過咁都好嘅 ~

差唔多 6 點起身   里奧大人話去買晚餐喇   咁我都沖涼先 lu ~

食之後又休息了   今晚我 10 點 15 分都瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言