2022年5月3日星期二

魚翅餃 + 山竹牛肉 + 雞扎 + 臘腸排骨飯 (外賣) @ 屋企 ( 3-MAY-2022 )






( 3-MAY-2022  TUE )

尋晚瞓瞓下覺得好寒   以為開咗冷氣   但其實無㗎 ~

朝早起身有啲頭痛   所以即做快測   感恩係陰性   其實依家一有少少唔舒服就做快測   希望疫情快快消失   唔駛成日咁精神緊張呢 ~

一上巴士打咗 3 個乞痴   之後有啲鼻水   我覺得應該係作病喇   煩死 ~

早餐食奶醬多   直頭完全唔想食   但點都要食埋去啦 ~


菇場唔忙   但沾寒沾凍好辛苦 ~

Lunch Time 出去行陣   因為我要解凍  去萬寧買盒 Hot Lemon   明明放喺眼前都走去問職員   真係唔在狀態   買完都即番菇場食即食烏冬喇   唔想周圍去 ~


家姐一入房瞓覺   Berry 又會跟入去瞓覺   咁樣影到佢好細隻咁


坐坐下   成身好熱   直頭出哂汗呀   我抹完汗之後應該暈咗幾秒   因為我一開眼係好似啱瞓醒咁   真係好恐怖   同埋好在坐喺位咋 ~

之後即問 8 卦係咪無咗冷氣 ?!   佢話有呀   不知幾凍 ~

6 點去到診所   差唔多 7 點半先瞓完呀   無諗過咁耐   哈哈 ~

喺診所附近買埋晚餐就直接番屋企   但就沖埋涼先食   始終去完診所呢 ~

洗埋衫就食晚餐   我同里奧大人講   我病咗就自己買蛋糕做早餐   點知佢話佢係會買熱辣辣嘅通粉餐   唔係凍冰冰嘅蛋糕比妳做早餐囉   呢句真係無得博啦   哈哈   今次到我勁樣衰添 ~

睇多陣電視   今晚 10 點都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言