2022年5月16日星期一

水餃拚雲吞 + 燒賣魚蛋腸粉 (外賣) ( 16-MAY-2022 )



影完相之後再放湯   如果唔係成個鏡頭都會濛茶茶呢



( 16-MAY-2022  MON )

今朝 7 點 40 分起身   因為想瞓耐啲   最緊要比我有時間食早餐就得㗎喇 ~

一落樓   覺得涼咗好多咁   仲好似有啲冰凍嘅感覺 ~

早餐食奶醬多啦   其實一打去落 Order 都習慣叫奶醬多   哈哈 ~


菇場忙呀   所以時間好快過   最鍾意星期一係咁呢 ~

Lunch Time 都唔出去行喇   個人突然間超級勁攰   所以想休息下 ~

同事見我食杯裝烏冬都覺得出奇   因為基本上我次次都要行一陣先食嘢   哈哈 ~


2 點幾無啦啦比人捉去開會   開到差唔多 4 點   可惜無結果   簡直浪費時間 ~

終於每月一到   唔慣得呢排攰到咁   同埋今日仲覺得特別特別凍添呀 ~

放工即走   今晚 6 點半唔夠都可以開餐了 ~

是日懶餐 - 水餃拚雲吞 + 燒賣魚蛋腸粉 (外賣)

水餃拚雲吞 - 尋日買㗎   預咗今晚食呢   我加一棵昆明生菜墊底   因為尋晚食唔哂   哈哈 ~

燒賣魚蛋腸粉 - 又係尋日特登買比里奧大人做今日嘅午餐   但佢食咗餃子  所以今晚都要食埋去喇 ~

沖埋涼即休息   呢個星期都唔駛跳舞住喇 ~   

叫里奧大人食西瓜啦   呢個西瓜起沙㗎   可惜我食唔到   嗚嗚


今晚要狂刷 MV 喇   我用 2 部手機 + 1 部 Tab + 1 部電腦   之後再開電視   感恩係里奧大人陪我顛   哈哈   佢知我會極力支持 ASTRO   所以佢都有幫手刷   哈哈 ~

不過真係超級勁攰   我 10 點半都去瞓覺先喇 ~

沒有留言:

發佈留言