2022年5月2日星期一

沙爹王 XO 醬炒腸粉 ( 2-MAY-2022 )



尋晚食剩 2 隻素蒸餃子   今晚要食埋去喇


( 2-MAY-2022  MON )

今朝瞓到 10 點幾   之後都起身煮早餐 lu ~

五香肉丁 + 日本麻油出前一丁   以前日丁就貴   依家同普通丁差唔多價   所以會買日丁呢


里奧大人話睇 "魔戒" 睇到 1 點幾   仲話因為只係 1 分鐘廣告   因為成套戲本身都好似接近 3 個鐘   如果好似平時播廣告播幾分鐘   真係 3 點先睇完   哈哈 ~

食完就熨衫   叫做下運動 ~

估唔到里奧大人睇 ASTRO   咁就好喇   唔係成日話我只係睇佢哋   哈哈 ~

2 點左右食午餐   其實唔太餓   但我想清 1 Pack 腸粉先呀   因為買咗 4 Pack ~


又無家務要做   所以仍然睇 Youtube ~

里奧大人 5 點 50 分左右起身   我即瞓佢個位   因為暖笠笠好正   我其實都想瞓同唔瞓之間   但如果瞓到就會瞓   哈哈 ~

最後我瞓到 6 點 15 分呀   里奧大人話初初以為我扮嘢   話我瞓到 "gur gur" 聲 ~

煮完係完全唔想食   但我唔係攰   我覺得開始有啲唔舒服嘅先兆   不過無同里奧大人講 ~

是日晚餐 - 沙爹王 XO 醬炒腸粉

沙爹王 XO 醬炒腸粉 - 今次買陳明記齋腸 & 蝦米腸   我鍾意一盒盒呢啲包裝   感覺乾淨好多 ~

洗埋碗就抖下   之後跳舞   沖埋涼就休息休息 ~

今晚 11 點幾都瞓   仍然唔駛開冷氣瞓   開心開心 ~

沒有留言:

發佈留言