2022年5月24日星期二

蜜糖檸檬焗雞膇 + 椒香麻辣鮑魚昆明生菜 ( 24-MAY-2022 )




( 24-MAY-2022  TUE )

我同里奧大人講話感恩一覺瞓天光呀   之後佢話點解無啦啦咁講 ?!   我話呢排瞓得勁差   尋日全日仲勁攰   再瞓得唔好肯定會病囉 ~

早餐食奶醬多   真係無諗過仲未厭喎 ~


菇場唔忙   但傾下計   咁就好快到 11 點 45 分呢 ~ 

Lunch Time 去拎糉   順便買埋豬腳薑   之後即買牛腩河番菇場喇 ~


第一次見佢咁嘅姿勢瞓覺呀   好 Lady 咁   哈哈


1 點 45 分開會傾 System 問題   一開就開到 4 點半   好在大家都有共識   但要再試   所以希望快啲搞掂    成日要開兩次會先解決問題   真係好浪費時間   根本將所有問題簡單複雜化   拖得越來問題越多咁   唉 ~

無同過西瓜開會   我會覺得佢做嘢都掂   但開完會之後   我覺得佢只係將勤補拙   做嘅方向完全係順住老闆走   自己唔會思考嘅   即係明明做 1 個表可以睇哂所有嘢   但老闆就要求做 10 個表   而每個表只睇一樣嘢   睇完之後就要再做多 1 個表睇哂所有嘢   其實佢可以提出   咁就唔駛做 10 個表   所以佢地啲時間就係咁浪費 ~

毛重又係講嘢一嚿嚿   搞到我都亂埋   我都指住佢話又話咁咁咁   雖然佢係高層   但真係比佢講到亂哂   所以忍唔住咁話佢囉   之後 8 卦話我係英雄   因為夠膽指住毛重咁講嘢   咁我話事實係亂嘛   同埋新 System 已經好煩   仲講到亂七八嘈   我唔出聲   真係搵我嚟搞囉   錯咗要我負責架 ~

之前老闆都有一齊傾 System   佢仲問我消唔消化到 ?!   因為個 Sales 講得勁快又勁多新嘢   咁我真係直接答老闆話要一啲時間消化   我覺得有問題要講囉   唔係倒頭來要自己食番哂呢 ~

做埋一啲手尾就放工   番到屋企要即睇 Youtube 呀   好開心 ASTRO 喺 The Show 拎一位呀   投票真係無白費   不過都唔夠其他 AROHA 勁   出錢出力 ~

里奧大人 6 點都番到屋企   不過無咁快開餐   叫佢沖涼休息下先 ~

是日晚餐 - 蜜糖檸檬焗雞膇 + 椒香麻辣鮑魚昆明生菜

蜜糖檸檬焗雞膇 - 酸酸咪咪好味道   依家仲剩 3 個檸檬都唔知點解決好   哈哈哈哈 ~ 

椒香麻辣鮑魚昆明生菜 - 安記出品   個汁都有少少麻辣味 ~

洗埋碗就沖涼   之後食哈蜜瓜   里奧大人話好食過西瓜   我話咁又好呀   唔駛拎咁重   哈哈 ~

睇咗陣 Youtube   今晚 11 點左右都瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言