2022年5月8日星期日

環遊世界 (薄批) + 炸雞 + 招牌肉醬意粉 (外賣) @ 屋企 ( 8-MAY-2022 )

炸雞 - 食剩 4 件


環球世界薄批 (普通批) 


肉醬意粉 - 留番聽日做 Lunch


( 8-MAY-2022  SUN )

今朝 8 點 40 分醒咗   但又好似好早起身   所以之後想繼續瞓   但又瞓唔到喎   最後都係 8 點 50 分起咗身   咁整早餐 lu ~


食完就開機洗衫   之後大清潔屋企同大清潔廁所再拖地   難得咁早嘛   所以唔想浪費時間   哈哈哈哈 ~

沖埋涼就要去到里奧大公司喇   之後覺得好攰咁呀 ~

崇拜完就出去行陣   想去買下嘢 ~

里奧大人 2 點幾放工   我都開始好餓了   今日 3 點幾先食午餐呀   所以 Share 食一個飯就搞掂 ~


食完真係要休息下   我覺得有啲攰   里奧大人 4 點幾都話要瞓晏覺   估唔到我之後都瞓咗半個鐘   哈哈 ~

今晚唔煮呀   因為我想食 Pizza   但差唔多 8 點先開餐呢   太多人落單了 ~

食完抖陣先沖埋涼   之後就睇 Youtube ~

今晚 11 點幾都眼瞓   真係好彩咋   因為我 4 點幾瞓咗晏覺呢 ~

沒有留言:

發佈留言