2022年5月7日星期六

煎釀三寶 + 馳名狗仔粉 + 細雜燴 (外賣) @ 屋企 ( 7-MAY-2022 )

里奧大人指明話要 2 件蕃薯   佢真係好鍾意食   哈哈




( 7-MAY-2022  SAT )

今朝 9 點半左右自然醒   我要整芝蛋治比里奧大人食 ~


精神好啲就大清潔廚房   之後就沖涼休息 ~

1 點幾都要食 Lunch 喇   因為里奧大人食完就要番工呢 ~


睇睇下電視覺得勁眼瞓   望下個鐘只係 2 點幾咋   真係飯氣攻心   仲瞓咗一個鐘呀 ~

比里奧大人帶番公司食   因為今晚都晏放工   呢個麻糬吐司好少麻糬啫


聽下歌又到 5 點   都再沖涼洗頭   咁等個人精神啲 ~

落雨就早啲出門口   所以都早咗番學校 lu ~

班房得 3 個學生   估唔到會早咗 2 分鐘上堂   之後又遲咗 3 分鐘落堂   所以我覺得 Miss 真係好好   因為我以前好多時番學   都係等齊人   仲要係遲咗成 10 分鐘先上堂咁 ~

放學買外賣番屋企食   里奧大人已經沖埋涼等我 lu ~

食完又抖下   開埋機洗衫就即沖涼   之後休息休息 ~

今晚 12 點幾先瞓   里奧大人話我痴咗線   但因為我仲好飽   唔想咁早瞓呀 ~  

沒有留言:

發佈留言