2022年5月14日星期六

希靈魚壽司 + 馳名狗仔粉 + 煎釀三寶 (外賣) ( 14-MAY-2022 )

希靈魚壽司   呢 6 件壽司嘅飯量   加埋只得 2 匙更飯   真係少得可憐   但又好啱我   哈哈




我食唔哂啲紅油木耳   所以再拍青瓜一齊食   勁正呀   哈哈


( 14-MAY-2022  SAT )

今朝 7 點 50 分起身   星期六唔想太早番去   我驚西瓜未番呀 ~

早餐仍然係奶醬多   因為我唔太餓 ~


菇場唔忙啦   又係同阿花 Whatsapp 到放工 ~

放工即走   買埋外賣就番屋企喇 ~


里奧大人 2 點幾都出門口   我就睇 Youtube 啦   諗住睇一陣就溫書   點知睇睇下都瞓着咗 ~

差唔多 4 點就起身   喺屋企真係食完就瞓   不過咁瞓都好   始終一陣番學   瞓下真係精神好多㗎 ~

沖涼洗頭又抖下   之後出門口喇 ~

見到 C.C. Lemon 好平   又買咗 6 支   其實都重架   但又忍唔住買   唉 ~

今晚已經遲咗放學   再同 Miss & 同學們一齊傾偈   仲傾咗 10 分鐘先走   里奧大人以為做咩咁夜都未放學   哈哈 ~

買埋晚餐就番屋企   今晚里奧大人早咗放工   好在頭先比咗 2 塊蝦餅比佢   叫佢 5 點幾食咗先   因為有時太夜放工驚佢餓呢 ~

食埋晚餐又抖下   之後沖涼休息 lu ~

始終太夜食晚餐   我差唔多接近 12 點先想瞓覺呀 ~

沒有留言:

發佈留言