2022年5月22日星期日

炸雞黑芝麻麵包 + 炸雞 + 肉醬意粉 + 麻醬青瓜 ( 22-MAY-2022 )






( 22-MAY-2022  SUN )

本身諗住瞓到 9 點 15 分   但 9 點唔夠都醒咗 lu ~

今朝連里奧大人出門口都唔知   估唔到瞓得咁林   實在難得難得 ~

梳洗完之後就食早餐   早咗起身唔駛咁趕   所以可以睇 ASTRO   哈哈 ~


早咗 15 分鐘到里奧大人公司幫手   原來佢就係想我早 15 分鐘到   不過就唔會催我嘅   所以佢見到我早到好開心呢   因為要即刻幫手做嘢 ~

本來想出去買嘢飲   但唔敢行開   之後叻叻拎佢私伙飲品比我   又比糖我食   當我細路仔咁   哈哈 ~


之後見到阿雄   佢話我瘦咗   不過今星期都突然瘦咗幾磅   可能瞓得唔好呀 ~

做嘢做到 12 點 45 分   之後同里奧大人出去買 Lunch 番公司食 ~



里奧大人食完要即刻去開會   今日無得瞓晏覺肯定好攰 ~

我去完超市買嘢先番屋企   大清潔之後執鞋柜   拖埋地就開機洗衫   最後就大清潔廁所   之後就沖涼 lu ~

坐喺梳化抖下啦   里奧大人話開完會   我先知原來已經 6 點   要預備晚餐喇 ~

是日晚餐 - 炸雞黑芝麻麵包 + 炸雞 + 肉醬意粉 + 麻醬青瓜 

炸雞黑芝麻麵包 - 特登買 2 個試下   因為里奧大人話間麵包店啲包好食   口感真係唔錯   同埋唔係輕飄飄   我加咗炸雞 & 青瓜 & 沙律醬   勁好味呀   哈哈 ~ 

炸雞 - 諗住今晚要清埋去   但又食剩 1 件雞膇   咁聽晚要再整炸雞包了 ~ 

肉醬意粉 - 呢個都食得哂   我勁鍾意加埋 TABASCO 一齊食   以前勁唔鍾意 TABASCO 陣味㗎   依家就屋企長備   哈哈 ~   

麻醬青瓜 - 呢期會成日出現   因為我想快啲清埋 2 支麻醬 ~

里奧大人突然話辛苦哂   因為佢知我呢個星期真係唔多掂   手痛肚痛腰痛   我好少成個星期都唔煮   仲要唔做家務喎 ~

沖埋涼就開機洗衫   之後休息   今晚 11 點都瞓喇   算早啦   哈哈 ~    

沒有留言:

發佈留言