2022年5月9日星期一

雞肉蛋絲炒飯 + 菜心苗 ( 9-MAY-2022 )



冷飯比較硬   所以炒到粒粒分明   但用我自己煲飯   就一定唔會咁


里奧大人鍾意食肶   所以留比佢食   唔駛成碟飯都係雞肉   哈哈



( 9-MAY-2022  MON )

今朝瞓到 9 點 40 分自然醒   梳洗就等里奧大人買早餐喇 ~


食完就抖下先   一陣約咗家姐 12 點去舖頭放低啲嘢   順便比番部電腦比佢   佢之前又買咗 KF94 同花茶比我   咁就好喇   一次過交收   唔駛咁重拎來拎去 ~

放低嘢就原車番屋企   里奧大人本身話同我出街   我話唔想出呀   佢成日驚我好悶咁   我話如果我想出街就一定講呢 ~

睇睇下 Youtube 都想瞓   但無理由 1 點幾瞓晏覺家嘛   但里奧大人就真係去瞓覺 ~

我終於頂唔到   好似 2 點半開始瞓   不過都係瞓咗 15 分鐘左右 ~

咁我起身食嘢先喇   里奧大人 3 點幾先起身   咁整嘢佢食喇   之後我熨衫   但熨咗一機覺得隻手好攰   要佢幫手熨了 ~


我差唔多 4 點幾又瞓咗半個鐘   做咩今日咁好瞓嘅   哈哈 ~

睇多陣電視   5 點半要預備晚餐喇 ~

是日晚餐 - 雞肉蛋絲炒飯 + 菜心苗

雞肉蛋絲炒飯我同里奧大人講話今晚炒飯   佢話要蛋絲   咁証明即係鍾意食呢樣嘢   如果唔係佢唔會講出嚟   咁今日假期多時間就比心機整啦   將2件炸雞拆肉加埋前晚嘅冷飯   估唔到炒埋咁大碟   里奧大人話以為我自己再加白飯呀   我覺得今次炒得好好食   真係人生第一次   哈哈 ~

菜心苗 - 見佢最靚   所以買 1 斤分兩餐食 ~

洗埋碗抖陣   差唔多 8 點就自己跳舞   之後沖涼休息 ~

睇多陣電視   今晚 10 點半瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言