2022年5月21日星期六

山葵八爪魚軍艦 + 辣味螺肉軍艦 + 八爪魚壽司 + 魚蓉燒賣 + 馳名狗仔粉 (外賣) @ 屋企 ( 21-MAY-2022 )





阿妹請我飲的


( 21-MAY-2022  SAT )

今朝 8 點起身   終於起身無頭暈喇   感恩感恩 ~

我沖完涼出嚟   里奧大人話佢已經醒咗   陪我食早餐   但我叫佢繼續瞓啦   佢話醒咗都要繼續瞓 ?!   笑死我呀   哈哈哈哈   不過佢最後都係瞓覺   始終今晚夜放工   瞓多啲好嘛 ~

今朝仍然食奶醬多   家姐話食足 6 日 ?!   我話想挑戰食夠一個月   佢話佢無問題喎   呵呵 ~


番到菇場   奇怪會見到 8 卦   明明尋日話係 SW   之後佢問番我   話我尋日同佢講我今日 SW   其實我尋日同阿花掛住睇 ASTRO 上 Music Bank 打歌   所以無認真睇佢問咩   哈哈 ~

西瓜都無番工   所以今日勁 Free 呀 ~

放工即走   買埋 Lunch 就番屋企 lu ~

仍然係食重慶三小辣過橋米線   因為唔駛等   哈哈   不過我哋都鍾意食   最緊要唔熱氣呢



紅油木耳好味   同埋清下腸胃   哈哈


我同家姐講話好多肉   佢話佢可以食好多   我即影比佢睇   之後我話我下次買一碗比佢自己食哂   之後佢笑   我話佢鍾意食   但都肯定食唔到咁多囉


里奧大人食完都番工   我就做一下小清潔啦   之後都休息 lu ~

今日居然唔眼瞓   不過都會洗頭沖涼   咁等個人更加精神   哈哈 ~

今晚準時放學   里奧大人就啱啱番到屋企   我都快快去買埋晚餐喇 ~

食完抖陣就沖涼   今晚 11 點幾瞓   因為聽朝要早起身呢 ~

沒有留言:

發佈留言