2022年5月30日星期一

蜜煎欖角骨 + 菠蘿生炒骨 (外賣) @ 屋企 ( 30-MAY-2022 )

蜜煎欖角骨 - 排骨都唔係煎嘅   不過個汁甜甜地都幾好味


菠蘿生炒骨好味呀   呢期非常之鍾意食


( 30-MAY-2022  MON )

尋晚瞓得麻麻哋   好似胃酸倒胃感覺   幾經辛苦先瞓得着呀 ~

唔知係咪食咗糭呢 ?!   下次再食多次先   如果真係咁   咁要里奧大人拎番公司食了 ~   

早餐食奶醬多   今次件多士好乾呀   要食剩啲邊 ~

家姐最怕見到呢杯苦茶   哈哈哈哈


洗玻璃杯同暖水杯   點知拎咗 2 隻玻璃杯去洗   第一次咁咋   今朝不在狀態添 ~

菇場唔忙   我真係好眼瞓咁 ~

Lunch Time 去一田買嘢   之後買埋炒麵就番菇場喇 ~


唔忙加上靜   再加埋我好攰   真係好想瞓   哈哈 ~

放工即走   同里奧大人一班車   之後一齊去買外賣   但佢負責等   我就番屋企沖涼先 ~

我話等埋佢沖涼先食   佢話驚我餓   所以咩都快快咁做   咁又係喎   我都奇怪佢做咩咁心急除鞋   平時慢慢除家嘛   哈哈 ~

咁我又真係唔太餓   咁大家乾乾淨淨食晚餐   真係舒服好多 ~

萊家粒粒雙皇朱古力威化 & 黑朱古力威化 ($36.9/3包) - 買咗 12 包比里奧大人同事
ORIHIRO 蒟蒻 ($26.9/2包) - 買比家姐


南北行買嘅杞子   我覺得 $58/2 包都抵呀


食完就睇下電視   里奧大人話做咩唔睇班寶貝 ?!   我話今日好攰   想聽下廣東話先   哈哈 ~

今晚我 10 點半都瞓先   真係前所未有咁眼瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言