2022年5月27日星期五

豆豉鯪魚炒油麥菜 ( 27-MAY-2022 )



( 27-MAY-2022  FRI )

今朝又落毛毛雨   加上塞車   好在都有時間食早餐 ~

早餐都係奶醬多   呢排其實朝早無咩胃口咁   可能天氣有關   哈哈~


菇場唔忙   依家整新 System 好多嘢要 Set Up   咁有啲文件喺我嗰位   所以阿爽同溫總要拎嚟睇   我覺得頭兩日拎都算   但佢哋係日日拎嚟睇   仲要睇嚟睇去都係嗰份文件   幾乎一日 3 次   動作又大喎   如果真係要重覆睇就自己影印啦   我頭先都忍唔住同里奧大人講呢單嘢   之後佢話強兵手下無弱將   佢又講得啱   因為 8 卦都話點解溫總佢哋要搞咁耐   又要問咁多嘢 ?!   我都話因為佢哋兩個都唔係醒 ~

我都唔係醒   但個腦會轉彎   我知佢地最鍾意簡單複雜化   因為人叫做乜就做乜   唔會諗咩方法係最簡單同最快   所以我次次都要好勞氣同佢哋講   應該點點點做   佢地就只會哦哦哦   真係救命 ~

Lunch Time 出去萬寧買嘢   之後即買紅腸酸辣米線番菇場   因為開始落雨了 ~


仍然唔忙   放工即走 ~

里奧大人中午出去灣仔睇嘢   所以早過我番到屋企   我番到屋企都要即刻預備晚餐喇 ~

是日晚餐 - 豆豉鯪魚炒油麥菜

豆豉鯪魚炒油麥菜 - 今晚用 3 棵油麥菜 + 1 罐豆豉鯪魚   炒埋好大碟   下次買 2 棵應該都夠了 ~

洗埋碗都沖涼   之後休息 ~

今晚仍然睇 "尋人記 2"   主角係單親爸爸   又係好感動   幸福真係唔係必然   呢個真係事實   感恩我童年非常愉快   但可惜爸爸媽咪比較早走   有時都後悔做女嘅時候   無多啲時間陪佢哋   話哂當時佢地仍然行得走得嘛 ~

結婚之後又無咩時間陪媽咪   但諗番轉頭   其實都係懶   時間係自己安排嘛   咁家姐結咗婚都晚晚番媽咪屋企食飯啦   所以我覺得自己真心衰女 ~

好在今晚 "尋人記 2" 都係 Happy Ending   所以今晚可以 11 點準時瞓   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言