2022年5月11日星期三

辣汁炒年糕牛肉 + 菜心苗 ( 11-MAY-2022 )




( 11-MAY-2022  WED )

感恩一覺瞓天光呀   最開心係無發夢   哈哈 ~

今朝同西瓜同 Lift   我第 2 個入 Lift   之後關了又有人入 Lift   原來係西瓜   呢排佢都晏咗番咁噃 ~

早餐都係奶醬多啦   我真係唔覺得悶喎 ~


菇場忙呀   好快又到 Lunch Time ~

Lunch Time 又落雨   所以都無周圍行   就咁直接去買 Lunch   咁同茶記老闆傾偈   原來佢都好好人   佢好搞笑   成日叫我多啲堂食   我話唔啦 ~


仍然忙   但都係放工即走 ~

里奧大人 6 點幾番到屋企   叫佢沖埋涼先食   我就唔駛咁趕喇 ~

是日晚餐 - 辣汁炒年糕牛肉 + 菜心苗

辣汁炒年糕牛肉 - 之前買咗 1 磅牛板腱   所以想快啲食埋   又唔知點煮好   又係加埋迷你秀珍菇一齊煮   但我覺得好食呀   餸飯一流 ~

菜心苗 - 因為又整咗蒜頭豉油   里奧大人對食菜產生濃厚興趣   所以聽日再買菜心苗   哈哈 ~

洗埋碗就開機洗衫   里奧大人話想食麥芽糖餅   無問題啦   唔駛開鑊就乜都得啦 ~


抖半個鐘就同里奧大人一齊跳舞   佢話呢幾日好攰   只跳 1 Part   但我仍然要跳 2 Part   因為咁樣先爆汗呢 ~

沖埋涼就投票   呢個月真係要全程投票   都無咩時間睇 Youtube ~

11 點都瞓覺   今晚好有睡意   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言