2022年5月26日星期四

香煎蓮藕餅 & 生煎鍋貼 (外賣) + 昆明生菜 ( 26-MAY-2022 )





( 26-MAY-2022  THU )

感恩都瞓得唔錯   不過應該瞓矮頸   希望快啲正常番啦   哈哈 ~

天氣好焗熱   所以要慢慢行   唔係好易出汗呢 ~

早餐當然食奶醬多啦   其實落單嘅時候   我真係好想講 "照舊"   哈哈哈哈 ~


菇場唔太忙   咁 Skype 過日晨 ~

Lunch Time 出去買菜同點心   之後買埋艇仔粥同油炸鬼就番菇場喇 ~

食剩半條油炸鬼   今晚再焗熱食


阿花又比幾包護眼 Jelly 比我食   真係要多謝車銀優   哈哈


今日準時放工   番到屋企都預備晚餐 ~

我叫里奧大人睇實賽果   之後一齊睇 ASTRO 拎第一位   真係好開心呀   以佢哋間公司咁差   可以拎到好嘅成績   真係算好叻仔   同埋對手仲要係 PSY   雖然 99% VS 1% 表面係贏硬   但音源真係唔理想   所以投票好緊要   韓國同香港班 AROHA  真係好勁   無佢地真係無可能贏呢 ~

終於第一次睇到直播   所以好開心呢



是日懶餐 - 香煎蓮藕餅 & 生煎鍋貼 (外賣) + 昆明生菜

香煎蓮藕餅 & 生煎鍋貼 - 喺包點料理買架   估唔到又幾好味 ~

昆明生菜 - 呢期鍾意食   因為浸同煮都好方便   哈哈 ~ 

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼休息了 ~

今晚 10 點半睇 "尋人記 2"   主角係 "杯麵男孩"   佢真係好可憐   細細個只係食杯麵做晚餐   咁邊夠營養呀   唉   所以都忍唔住喊咗出來 ~

睇完就 Whatsapp 啲筍嘢比家姐   其實已經 11 點幾   家姐話仲未瞓 ?!   仲問我有無睇尋人記 ?!   我話有呀   之後一齊 Send "好慘"   如果同家姐坐埋一齊睇   到時肯定一齊喊呀 ~

咁睇多陣 Youtube 都要瞓喇   始終聽日要番工   唔想又 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言