2022年8月13日星期六

原條鰻魚飯 + 照燒雞扒飯 (外賣) @ 屋企 ( 13-AUG-2022 )

原條鰻魚飯


照燒雞扒飯


( 13-AUG-2022  SAT )

感恩瞓晚瞓得唔錯   我發覺好似係一排瞓得好好   之後就會一排瞓得唔好咁   定轉天氣呢 ?!

今朝 8 點起身   得 20 分鐘食早餐咋   不過都無咩所謂   因為都無咩人番 ~

早餐食吞拿魚治烘底   咁可以頂耐啲   哈哈 ~


菇場唔會忙啦   個個都係篤手機 ~

放工就去里奧大人公司一齊食 Lunch   食完就陪佢去整牙套 ~

我食食下先覺得奇怪   點解會得 1 個餸嘅 ?!?!   之後里奧大人話因為無魷魚   所以改咗炸魚皮   我話頭先又唔同我講




整完就去買生果   今日都好熱下   真係買完生果都即番屋企喇 ~

沖埋涼就抖喇   頭先出咗成身汗有啲攰 ~

睇睇下電視都瞓咗陣   不過就唔知瞓咗幾耐   哈哈 ~

里奧大人瞓晏覺到 6 點   我都出發番學了 ~ 

準時放學   買埋晚餐就番屋企 lu ~

食完抖陣就沖涼啦   今晚攰呀   可能好少星期六晏晝出街   哈哈 ~

睇下 Youtube  今晚 12 點先瞓呀   唔知點解唔係咁眼瞓咁 ~

沒有留言:

發佈留言