2022年8月7日星期日

滷水雞翼 & 滷水金錢肚米線 + 雞脾肉 & 魚腐米線 + 川辣口水雞 + 蠔油唐生菜 (外賣) @ 屋企 ( 7-AUG-2022 )

$148 二人餐
滷水雞翼 & 滷水金錢肚米線 (麻辣蕃茄湯底)


雞脾肉 & 魚腐米線 (麻辣蕃茄湯底)  


川辣口水雞


蠔油唐生菜


( 7-AUG-2022  SUN )

今朝 9 點幾都醒咗   所以都整早餐食喇 ~


食完抖多陣就做小清潔   拖完地再大清潔廁所   沖完涼就要抖下先喇   今日趕兩場   所以真係要抖抖先出發 ~

去到教會   有人叫我   原來係教友個細女   我望佢嘅時候   真係碌大對眼向上望佢呀   佢都喺度笑啦   我話妳都應該知我想講咩啦   哈哈 ~

之前見佢都係高咗㗎喇   但今次再見佢   真係高咗好多咁囉   佢話依家 174cm   真係高我一個頭咁滯   佢 14 歲咋 ~

傾完都要做嘢喇   今日差唔多 1 點先結束崇拜   所以要即刻趕去里奧大人公司幫手呢 ~

好在里奧大人買定午餐咋   食完又要即刻做嘢喇 ~


今日可能趕兩場   真係好攰   之後做完哂嘢   我真係坐低都差啲瞓着呀 ~

6 點左右可以走人   咁要去姑奶屋企喇   因為買咗手機比佢做生日禮物呢 ~

咁又傾下偈啦   佢問婆婆仲喺唔喺度 ?!   我即刻鬧爆佢呀   我話妳咁問   係咪即係覺得佢應該唔喺度呀 ?!   我話妳想知我婆婆依家點樣   唔該妳問婆婆近期點 ?!   唔係問佢喺唔喺度囉   之後佢仲話因為公公唔喺度好耐喎   我直頭鬧佢講嘢用下個腦好無 ?!   公公走咗好耐所以婆婆都要跟住走 ?!?!?!   呢啲係咩邏輯呀 ?!   無腦 ~

里奧大人聽到佢咁講嘢   都叫佢唔好講啦   講多錯多 ~

我同里奧大人講   佢已經第 3 次咁問婆婆仲喺唔喺度 ?!   我話真係好憎佢咁問人嘢   好似咒我婆婆咁呀   之後里奧大人話妳都 Understood 佢係咁㗎啦   呢句我就笑出嚟   因為講得出呢句   我就知咩事   哈哈 ~

無諗過搞到接近 9 點呢   拿拿聲買完晚餐就番屋企喇 ~

今日大家都滕嚟滕去   所以沖埋涼先食喇 ~

我同里奧大人講話今晚咁夜食   起碼 12 點先瞓   但我 11 點 15 分都頂唔順要瞓覺   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言