2022年8月3日星期三

燒汁焗雞翼拚腸仔 + 油麥菜 ( 3-AUG-2022 )




尋晚食剩嘅芋絲同茄子


( 3-AUG-2022  WED )

今朝里奧大人應該 6 點幾起身出門口   之後我都醒醒哋   根本瞓唔番囉   唉 ~

咁早一班車出門口啦   其實多咗時間食早餐   不過又無咩胃口   所以食奶醬多算喇 ~


菇場唔忙   同阿花係咁 Whatsapp   所以好快到 Lunch Time 了 ~

行咗 15 分鐘   之後突然想食米線   不過都等咗 20 分鐘   好在條街唔熱咋   咁啱阿花同船頭都係食米線   佢哋落完單就行陣先再拎   所以佢哋問我做咩唔叫定 ?!   我話因為係突然間想食呢 ~


菇場仍然唔忙   所以非常之靜 ~

3 點左右係咁行雷   真係勁恐怖   大雨到直頭睇唔出面添呀 ~

今朝問 8 卦有無去過海底撈 ?!   點知 4 點幾 Jetso Club 有海底撈優惠   8 卦即 Send 比我睇   仲話好邪   我把好口   哈哈哈哈 ~

放工去買薯格比家姐   因為佢今日去 Aeon 想買   但我話 759 抵   所以我想買番比佢囉   佢唔想食係唔會買的   哈哈 ~

是日晚餐 - 燒汁焗雞翼拚腸仔 + 油麥菜

燒汁焗雞翼拚腸仔 - 好耐無用光波爐焗雞翼   真係焗出嚟靚好多架   同埋啲皮係脆囉   咁再加多 3 條腸仔   感覺多啲嘢食   哈哈 ~

油麥菜 - 自己煮菜真係特別抵   呢度 3 棵只係 $6.8 咋 ~

特登煮個炒麵比里奧大人聽日帶飯   最衰我食完叮嘢喉嚨痛   唔係間唔中帶飯都唔錯   因為真係食到唔知想食咩   我食嘅選擇又唔多呢 


洗埋碗就沖涼   之後休息一下 ~

里奧大人搵嘢   我問佢搵咩 ?!?!   佢話搵電視機搖控   話明明擺咗喺枱   我就即刻串佢   咁你都話明明擺喺枱   你又做咩要周圍搵嘅 ?!?!   佢當然唔敢再出聲啦 ~

我都見佢搵咗 20 分鐘都有   其實如果我見到   我都唔會話佢知   等佢慢慢搵   呢啲人要受下教訓   佢成日話唔搵就遲啲會出番嚟   咁我會話點解唔將啲嘢放好啲   用完放番原位   有啲手尾咁呢 ?! 

沖完涼就開機洗衫   抖陣就同里奧大人一齊睇培靈會   我覺得個胃唔係咁舒服   有嘢撩撩下咁   個人又好凍咁喎 ~

死忍爛忍   最後都忍唔住要去嘔   之後舒服好多   可能頭先食芋絲難消化呀 ~

今晚 10 點唔夠都瞓覺   咁都好   今朝太早起身了 ~ 

沒有留言:

發佈留言