2022年8月2日星期二

洋蔥雞柳日式炒麵 + 紅油蒜蓉蒸茄子 ( 2-AUG-2022 )




( 2-AUG-2022  TUE )

感恩一覺瞓天光   我覺得係 7 點左右已經醒咗   不過就等里奧大人鬧鐘響先起身   咁佢可以瞓多陣嘛 ~

早餐食芝腿治烘底   今朝飲凍咖啡   其實我唔熱   但唔想飲咁濃啡   所以就凍飲喇 ~


Lunch Time 出去萬寧買嘢   之後見個天開始黑哂   所以即去買 Lunch 啦   其實可以去近啲買   不過真係唔太餓   咁都係行遠啲買   感恩番到菇場先落大雨咋 ~


里奧大人話太多飯   我話 1 盒只係 $7 仲可以分兩餐   真係好過特登煮飯呀   諗番起以前佢點都唔會帶飯   話想出去食完可以抖下   依家就鍾意帶飯   話喺公司食飯舒舒服服   又唔駛諗食咩   所以真係好感謝神給予里奧大人一份好喜歡嘅工作呢   


唔忙就做 Email Filing   但又唔可以全日做   因為對眼會超過攰呢   我又成日唔眨眼   所以對眼好乾呢 ~

落場雨真係涼咗好多   我要着番件外套添呀 ~

放工即走   番到去都要即煮晚餐了 ~

是日懶餐 - 洋蔥雞柳日式炒麵 + 紅油蒜蓉蒸茄子

洋蔥雞柳日式炒麵 - 我食番尋晚嘅餸同白飯   所以煮日式炒麵比里奧大人食   佢又可以聽日帶飯   一舉兩得 ~

紅油蒜蓉蒸茄子 - 用芋絲墊底   但完全無食過   哈哈   因為我唔醒起要食埋尋晚食剩嘅餸同白飯 ~

洗完碗都即沖涼喇   抖一陣就同里奧大人睇培靈會 ~

睇多陣 Youtube   今晚 11 點幾先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言