2022年8月28日星期日

黑椒中翼 (外賣) + 白菜仔 + 自家制麵包 ( 28-AUG-2022 )





星期五食唔哂嘅炸雞


仲有肉醬意粉   同埋中午嘅腸粉


( 28-AUG-2022  SUN )

今朝 6 點幾都要起身   因為我陪里奧大人一齊番工   我話好想星期日同佢食早餐呀 ~


諗住都係坐下   估唔到有嘢做   實在太好喇 ~

我 11 點左右都走喇   直接去姑奶屋企比生日利是佢   之後傾咗半個鐘都走 lu ~

去埋街市再買午餐   番到屋企都 1 點 15 分   拿拿聲拖地再大清潔屋企   估唔到 45 分鐘搞掂 ~

里奧大人 2 點幾番到屋企   等埋佢沖涼就可以食午餐了 ~


洗埋嘢就大清潔廁所   之後沖涼休息喇真係 ~

里奧大人 4 點半瞓覺   我話睇 Youtube 唔瞓喇   睇睇下其實都好眼瞓咁   但係咁同自己講唔好瞓唔好瞓   點知一瞓就瞓到 5 點半   里奧大人就瞓到 6 點 ~

我都預備晚餐喇   差唔多 7 點就開餐呢 ~

是日懶餐 - 黑椒中翼 (外賣) + 白菜仔 + 自家制麵包

黑椒中翼 (外賣) - 喺青林買架   $18.4 有 9 折   仲估唔到有 9 隻咁多   有啲都幾大隻㗎   我真係覺得抵過我自己煮囉 ~

白菜仔 - 買咗 1 斤   今晚食半斤   蘸辣椒豉油真係好正~    

自家制麵包 - 頂爺係都要比 4 塊比我呀   好在我堅持要 2 塊咋   如果唔係肯定食唔哂 ~

整比里奧大人嘅飯盒  又係煮個日式炒麵就搞掂


開埋機洗衫就沖埋涼   之後同里奧大人一齊睇 2 集 "痞子殿下"   呢兩集好搞笑 ~

依家同 Berry 女只能每月一見



今晚我 11 點唔夠都瞓喇   里奧大人就睇下書先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言