2022年8月17日星期三

蠔油燜薯仔雞翼 + 節瓜粉絲小旺菜 ( 17-AUG-2022 )




( 17-AUG-2022  WED )

感恩瞓得非常好呀   瞓到直頭唔想起身   哈哈 ~

早餐食奶醬多   依家都應該食番佢喇   因為咁樣先有胃口食晏晝 ~


菇場唔太忙   做自己嘢啦咁 ~

Lunch Time 出去行陣   買咗 3 磅豬腰芒   因為想整芒果糯米飯   不過都唔知有無時間整   哈哈 ~

買埋鯪魚球米就番菇場   落雨濕濕唔想行咁耐呀 ~


仍都係唔忙   所以同阿花 Whatsapp 到放工 ~

放工即走喇   咁我話要買啤酒   里奧大人就話陪我買   我話難得放假喺屋企就唔好出街啦   不過佢都話要嚟   因為知啤酒都好重下 ~

今日買滿 $88 有 9 折   里奧大人話唔想買 3 Pack 咁多  咁我話買明治雪條啦   $79/2 盒都抵   之後我話買得 $79   咁不如買多 $10 一張單   咁就有 9 折啦   之後再買 2 Pack 啤酒   再加少少嘢超過 $88 就開另一張單又有 9 折 ~

里奧大人聽到一頭霧水   叫我計下一張單超過 $88 有 9 折嘅價錢   同埋 4 樣超過 $88 有 9 折嘅價錢係咪一樣 ?!?!   我碌大眼話真係一樣呀 ~

之後佢再強調   其實滿 $88 已經有 9 折   唔駛分開單計喎   我話好在佢喺度咋   哈哈哈哈 ~

番到屋企都要即預備晚餐   不過都只係蒸嘢   所以好快搞掂 ~

是日懶餐 - 蠔油燜薯仔雞翼 + 節瓜粉絲小旺

蠔油燜薯仔雞翼 - 第一次整   因為之前買咗包澳洲薯仔   我又唔想煲湯   所以整呢個新餸   味道唔錯   但如果無咁多汁就更好 ~

節瓜粉絲小旺菜 - 買咗好多泰式粉絲   又係時間清下去   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼   又同里奧大人睇 2 集 "痞子殿下"   輕輕鬆鬆笑下都唔錯架 ~

11 點唔夠都瞓   里奧大人就繼續睇書 ~

沒有留言:

發佈留言