2022年8月8日星期一

青咖哩扎肉 + 昆明生菜 ( 8-AUG-2022 )




星期六食剩嘅白飯 + 尋晚食剩嘅滷水雞翼 & 牛肚


仍都係星期六中午食剩嘅廈門炒米


( 8-AUG-2022  MON )

今朝 7  點 40 分先起身   尋晚我同里奧大人講話今朝 8 點 40 分起身   所以唔好叫醒我   里奧大人做咩咁晏嘅 ?!   唔駛番工咩 ?!?!   之後我話係 7 點 40 分呀   哈哈哈哈   佢話好在妳最後講 7 點 40 分咋   唔係我見妳 8 點仲瞓真係唔叫妳呢 ~

行雷閃電又落雨   但感恩上落車嘅時候唔係好大雨呢 ~

早餐食吞拿魚治烘底   今次食完覺得滯滯哋 ~


菇場忙咗陣   之後 Hea 過 ~

Lunch Time 出去買麵包比里奧大人   之後再行陣   買埋鯪魚球米就番菇場喇 ~

我已經扣底   但都食唔哂   真係第一次   今日真係無咩胃口   同埋有少少作頭痛咁


仍然唔忙   可以同阿花傾偈   所以好快放工   哈哈 ~

放工去買薯片比家姐   之後番到屋企都要煮晚餐呢 ~

是日晚餐 - 青咖哩扎肉 + 昆明生菜

青咖哩扎肉 - 依家盡快食埋啲扎肉   因為好似 9 月到期   仲有 2 條就清哂   今年應該唔會再買嚟食了 ~

昆明生菜 - 2 棵只係 $4   最正係淥兩淥就食得 ~

食完抖陣就洗碗   沖涼之後就同里奧大人一齊睇培靈會   今年難得奮興會係鮑維德牧師証道   咁可以直接睇直播   實在太好了 ~

睇完又睇下電視   之後掛住同里奧大人傾偈   差唔多 11 點 45 分先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言