2022年8月16日星期二

蓮藕餅拚韭菜餅 (外賣) + 泡菜雞粒炒飯 + 粉絲小旺菜 ( 16-AUG-2022 )






( 16-AUG-2022  TUE )

尋晚明明好眼瞓就即去瞓啦   但一上到床又唔係話好瞓得着   我覺得直頭瞓得唔好添呀 ~

早餐食吞拿魚治烘底   好在都覺得好味   哈哈 ~


菇場唔忙   好想番屋企瞓下覺 ~

尋日我買三角朱古力比阿花   佢又話有嘢比我   原來係呢 3 支無糖咖啡


Lunch Time 出去買菜   之後買菠蘿叉燒包就番菇場了 ~


仍然唔忙啦   同阿花 Whatsapp 到放工   所以對眼好攰   哈哈 ~

西瓜話呢排成日落雨   驚同事們對腳濕哂  所以特登買拖鞋比我哋   每人有 2 對


放工即走   番到屋企即煮晚餐   順便燜個餸   聽晚翻熱就搞掂 ~

里奧大人 6 點幾番到屋企   等佢沖埋涼就啱啱好開餐喇 ~

是日懶餐 - 蓮藕餅拚韭菜餅 (外賣) + 泡菜雞粒炒飯 + 粉絲小旺菜

蓮藕餅拚韭菜餅 (外賣) - 喺包點料理買架   2 款只係 $30   所以間唔中買嚟食都唔錯   因為就咁焗熱就得   勁方便 ~

泡菜雞粒炒飯 - 星期六食剩一盒白飯   今晚點都要清啦   所以整個炒飯喇 ~

粉絲小旺菜 - 加唾粉絲無咁悶   但最後又係食唔哂要留番聽晚再食   哈哈哈哈 ~

煮多個麵比里奧大人聽日午餐   拿拿聲洗埋碗就沖涼喇 ~

里奧大人聽日嘅飯盒   佢帶飯真係好   食唔哂可以比埋佢   哈哈


我就休息啦   里奧大人 8 點半要開會   一開就開到 10 點 45 分 ~

今晚同里奧大人 11 點唔夠都瞓   我就 11 點幾先瞓   希望今晚瞓得好啦 ~

沒有留言:

發佈留言