2022年8月29日星期一

泡菜汁豚肉鍋 + 雞扒夜貓大碗飯 (外賣) ( 29-AUG-2022 )

以前里奧大人一定話我飲味精湯   依家佢話要留番啲湯比佢送飯呀   真係好搞笑



( 29-AUG-2022  MON )

感恩一覺瞓天光呀   但起身有啲頭暈   唔知係咪呢排成日食無花果呢 ~

早餐食奶醬多   感恩食得哂呀 ~


最緊要放張公司卡同女廁鎖匙


兩隻都唔係正貨   哈哈哈哈


菇場忙咗陣就可以抖下   個人好攰咁 ~

Lunch Time 出去行下   我想解凍呀 ~

行陣再買個吞拿魚包   今日無咩胃口 ~


唔忙就抖下   今仍然好攰咁 ~

阿齋請我食㗎   最搞笑佢襯我行開先放喺枱   但我出去之前見佢向我坐嘅方向望囉   之後佢唔認係佢   我開佢個袋   因為我知道佢頭先拎個袋去拎嘢   哈哈


仍然唔多舒服咁   好在有絲巾喺袋咋   阿齋話知我唔多舒服㗎喇   因為咁熱天時無可能用絲巾啦 ~

今晚要番學   所以里奧大人都番咗工   咁就可以去佢公司食晚餐 ~

食完再去里奧大人公司幫手做一陣嘢   之後我都要番學喇 ~

差唔多 9 點放學   感恩同里奧大人趕到班車呢 ~

番到屋企即沖涼休息   我今晚 10 點 45 分都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言