2022年8月18日星期四

豉汁蒸排骨 + 小白菜 + 節瓜鹹蛋湯 ( 18-AUG-2022 )





( 18-AUG-2022  THU )

又一覺瞓天光   感恩感恩 ~

早餐食吞拿魚治烘底   雖然唔餓   但唔想食奶醬多   哈哈 ~


菇場忙咗陣   之後又 Hea 過了 ~

Lunch Time 就出去幫里奧大人公司拎嘢   本身想買腸粉   但個天開始落雨   咁我都番菇場喇 ~

我食杯裝烏冬   船頭話得咁少點夠飽 ?!   我話唔太餓呀   之後佢話比塊午餐肉比我   不過我唔要啦   唔想食咁多嘢 ~



仍然唔忙啦   可以準時放工 ~

放工去買埋鹹蛋同菜先番屋企   里奧大人 6 點幾番到嚟   但要等多陣先可以食得 ~

是日懶餐 - 豉汁蒸排骨 + 小白菜 + 節瓜鹹蛋湯

豉汁蒸排骨 - 懶呀   以前食到驚   依家都幾鍾意食   哈哈 ~

小白菜 - 突然好想食   即買半斤呢 ~

節瓜鹹蛋湯 - 唔想又蒸節瓜   所以滾個湯   好似好耐無飲湯咁 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼休息 ~

同里奧大人一齊睇 "痞子殿下"   都係睇 2 集就夠   因為里奧大人要睇下書   我又要睇下 Youtube 咁呢   哈哈 ~

今晚 10 點 40 分都自己瞓先喇   真係勁眼瞓咁呢 ~

沒有留言:

發佈留言